Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben aan mijn 3e H340 toe> Warom?
Voor de 3e keer achtereen houdt deze ermee op nadat ik ongeveer een tweetal uren heb geluisterd naar Muziek (MP3).
De eerste twee keren gebeurde dit op kantoor op mijn kamer terwijl ik luisterde via aangesloten speakertjes Trust, 50 HZ-0.02 A).
De 3e keer gebeurde vorige week nadat ik een 1,5 uur gewandeld had op het strand in Noorden van Brazilie met een oortelefoon van Philips in.
Deze keer schrok ik erg, want ik heb iedere dag van mijn vakantie foto'' s en filmpjes (via camera) erop gezet van mij en medevakantiegangers. 5 dagen voor het eind van mijn Vakantie een regelrechte nachtmerrie.
Wat gebeurde er: welnu, de speler stopte er tijdens het afspelen van een liedje gewoon mee uit en was niet meer power on te zetten. Hij was wel opgeladen en uiteraard heb ik geprobeerd (net als de vorige keren) om hem op te laden c.q. op stroom te zetten.
De vorige keren kreeg ik (na lang aandringen en veel mailen en wachten) een nieuwe thuisgestuurd, maar ditmaal ben ik er niet mee, want ik wil uiteraard de info van de schijf terug.

Wie heeft dit wel eens meegemaakt?
Wat moet ik nu doen (afgezien naar mijn huidige leverancier in Rotterdam MP3.Direqt.nl), want deze kon de vorige keer niets herstellen kreeg ik te horen.
Ik kan me dat niet voorstellen; wat mij betreft duurt het een tijd als ik maar geholpen wordt.
Wat me opvalt is dat de H340 erg warm wordt altijd; zou dit de reden zijn?
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Mocht er meer info gewenst zijn dat hoor ik dit graag

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Als een topic van je gesloten wordt, is het niet de bedoeling dat je met dezelfde gang weer een nieuw topic over hetzelfde opent.

In [MP3/Ogg] iRiver H3x0-serie moet je zijn met je vraag..

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Verwijderd

Topicstarter
Hallo TIESTO; Ik probeer nu juist via de door jou aangegeven link een nieuw topic te plaatsen, maar blijkbaar is dit niet correct. De FAQ'' s geven me geen antwoord op de vraag hoe of wat (zal wel aan mij liggen, maar goed, ik kom niet verder dan dat ik dus fout zit met mijn vraag)

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Het is de bedoeling dat je in het [MP3/Ogg] iRiver H-3x0 serie topic op "post reply" klikt, rechts bovenin of links onderaan. Als je dan je vraag tikt komt ie in het centrale H320 en H340 topic terecht en dat komt de overzichtelijkheid weer ten goede.

Als er voor elke vraag een nieuw topic wordt gestart is het niet erg overzichtelijk meer door de wildgroei aan topics. :)

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Kwestie van verkeerde knop dus, zoals De_Klusjesman al zegt. Tiësto is trouwens mijn onderschrift en niet mijn nickname, dat is NrG_82... ;)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik zie dat je na 3 pogingen het juiste topic hebt gevonden :)
[rml]borg2997 in "[ MP3/Ogg] iRiver H-3x0 serie"[/rml]
Dus deze kan dicht...

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.