Hoi,
ik heb net m'n computer opnieuw geinstalleerd met windows XP SP2 NL.
nu wil ik Girotel Zakelijk weer gaan installeeren maar nu komt hij met de melding dat de datum notatie niet goed is. hij wil graag dd-MM-yyyy hebben, maar die staat niet in het lijstje erbij.
als ik naar Configuratie scherm ga, dan naar Landinstellingen -> aanpassen -> datum staat deze er niet bij.
volgens de Postbank website zou hij er wel moeten staan :
Problemen met datumnotatie in Girotel Zakelijk
De Datumnotatie voor Windows 95/98, Windows ME, Windows NT, 2000 en Windows XP wijzigt u als volgt:
Selecteer via de 'Startknop' van Windows 'Instellingen'.
Kies vervolgens 'Configuratiescherm'.
Dubbelklik op 'Landinstellingen'.
Kies vervolgens het tabblad 'Datum'. (Voor Windows XP geldt: "landinstellingen' > 'Aanpassen'> tabblad 'datum').
Vervolgens typt u bij 'stijl korte datumnotatie' handmatig: dd-MM-jjjj (of dd-MM-yyyy voor een Engelstalige versie van Windows). Let op: 'MM' moet in hoofdletters!
weet iemand hoe ik deze notatie in Windows erbij kan zetten?
ik heb net m'n computer opnieuw geinstalleerd met windows XP SP2 NL.
nu wil ik Girotel Zakelijk weer gaan installeeren maar nu komt hij met de melding dat de datum notatie niet goed is. hij wil graag dd-MM-yyyy hebben, maar die staat niet in het lijstje erbij.
als ik naar Configuratie scherm ga, dan naar Landinstellingen -> aanpassen -> datum staat deze er niet bij.
volgens de Postbank website zou hij er wel moeten staan :
Problemen met datumnotatie in Girotel Zakelijk
De Datumnotatie voor Windows 95/98, Windows ME, Windows NT, 2000 en Windows XP wijzigt u als volgt:
Selecteer via de 'Startknop' van Windows 'Instellingen'.
Kies vervolgens 'Configuratiescherm'.
Dubbelklik op 'Landinstellingen'.
Kies vervolgens het tabblad 'Datum'. (Voor Windows XP geldt: "landinstellingen' > 'Aanpassen'> tabblad 'datum').
Vervolgens typt u bij 'stijl korte datumnotatie' handmatig: dd-MM-jjjj (of dd-MM-yyyy voor een Engelstalige versie van Windows). Let op: 'MM' moet in hoofdletters!
weet iemand hoe ik deze notatie in Windows erbij kan zetten?