tijd voor verandering.
Nou, ik zal het proberen.
Het is de vraag wat je wilt kopieren. Als dat alleen (data)bestanden zijn, dan is het geen probleem en zal er inderdaad worden gedefragmenteerd.
Als je complete harde schijf wilt kopieren, dus inclusief os, systeembestanden, fat en bootsectors, dan kan dit natuurlijk alleen met een proggie als Ghost of Drive image. in dit geval wordt een hele partitie overgezet en wordt er niet gedefragmenteerd.
Nou, duidelijk genoeg, hoop ik.
grtz.
Het is de vraag wat je wilt kopieren. Als dat alleen (data)bestanden zijn, dan is het geen probleem en zal er inderdaad worden gedefragmenteerd.
Als je complete harde schijf wilt kopieren, dus inclusief os, systeembestanden, fat en bootsectors, dan kan dit natuurlijk alleen met een proggie als Ghost of Drive image. in dit geval wordt een hele partitie overgezet en wordt er niet gedefragmenteerd.
Nou, duidelijk genoeg, hoop ik.
grtz.
kijk...dank, maar was ik zelf toch weer niet duidelijk genoeg blijkbaar dus ter aanvulling 
het gaat om mp3tjes (ja, legaal uiteraard)
het gaat om mp3tjes (ja, legaal uiteraard)
tijd voor verandering.
Verwijderd
<het gaat om mp3tjes (ja, legaal uiteraard)>
TUURLIJK LEGAAL...........
(wij weten wel beter he?
)
TUURLIJK LEGAAL...........
4tune:
weet je zeker dat er met ghost niet automatisch gedefragmenteerd wordt? Als je namelijk een image maakt zie je bestand voor bestand voorbijkomen. En bij terugzetten hetzelfde, dus het lijkt mij dat ook bij het terugzetten van een image je hd direct gedfragmenteerd is.
Weet het niet hoor, maar was mijn redenatie.
weet je zeker dat er met ghost niet automatisch gedefragmenteerd wordt? Als je namelijk een image maakt zie je bestand voor bestand voorbijkomen. En bij terugzetten hetzelfde, dus het lijkt mij dat ook bij het terugzetten van een image je hd direct gedfragmenteerd is.
Weet het niet hoor, maar was mijn redenatie.
Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.
Force... nope... Ghost kopieert een hdd bit voor bit, en niet per bestand...
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Pagina: 1