99 fotos limit nero

Pagina: 1
Acties:

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-07 15:37

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Een collega van mij heeft een wel heel erg raar probleem

Als hij een gebrande fotocd in zijn pc steekt ziet hij maar 99 fotos staan. Steekt hij ze in zijn standalone dvd-speler dan ziet hij verschillende mappen met alle fotos staan.

Na wat kijken op de search van got kwam ik erachter dat het dus een probleem van nero is die maar 99 fots kan weergevn.
Het rare is dat dat probleem zich afspeelt als je ze wilt bekijken op een standalone dvd maar op de pc wel alle fotos kan bekijken.

Hier is de situatie dus helemaal andersom. Hij kan ze niet openen op zijn pc, daar ziet hij dus maar 99 fotos. Maar op zijn standalone ziet hij alle fotos.

Nu wil hij de fotos terug op zijn pc zetten. Iemand een idee wat er aan de hand is en hoe dit op te lossen valt??

beste cybersijp;
dat is het weirde . Op de pc ziet hij helemaal geen mappen maar enkel 99 fotos op de root van de cd. niks meer en niks minder.

[ Voor 9% gewijzigd door dread op 30-01-2005 18:50 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 17:55
Als hij met verkenner navigeert naar de betreffende map van de fotocd en de desbetreffende eigenschappen van de map opvraagt, ziet de pc dan ook maar 99 bestanden in elke map of meer:?

Zo ja dan gewoon naar je hdd kopieren, en via verkenner eens bekijken of je ze kan saven door naar een map te kopieren. Hefft hij/zij btw diverse progs om bijv. foto's te bekijken/indexeren op zijn/haar pc staan?

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:06
Nero kan maar 99 foto's gebruiken in een menu (limitatie photo cd)
Wat windows verkenner dus doet, die pakt het menu ipv de mappen weergaven.

Zou je of een photo cd zonder menu moeten branden (aangezien er toch maar 99 ingaan vindt ik het geen logische functie meer hebben bij >99 foto's) of verkenner zo configureren dat die niet het menu leest.

Wat krijg je bijvoorbeeld als je via de command line de photo cd bekijkt ??

/dev/null

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
via de command line zie ik ook maar gewoon 99 fotos in de root staan.

Ik zei eerst tegen mijn collega dat er gewoon iets fout gegaan was en hij niet alle fotos gebrand had. Ik kon dan ook mijn ogen niet geloven toen ik op de stand alone dvd allemaal mappen en veel meer fotos zag.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 16:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Dit heeft te maken met de standarisatie van de cd.s (red book ?). Het is dus niet fout gegaan, want er kunnen er niet meer dan 99 op helaas.

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
superduper schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:54:
Dit heeft te maken met de standarisatie van de cd.s (red book ?). Het is dus niet fout gegaan, want er kunnen er niet meer dan 99 op helaas.
Het rare, nogmaals, is dat op de stand alone dvd speler wel mappen met reeksen fotos zijn maar als je de cd in de pc steekt ziet hij enkel 99 foto's staan.

Heel vervelend,
Is iemand dit al tegengekomen of kent het probleem en de oplossing?

Pagina: 1