Ik heb al een week of twee mijn tweede Leadtek 6600 GT omdat de eerste kapot was. De kaart die ik nu heb is de oude versie (dus met ronde stalen koelert). Alles werkte goed en stabiel tot gisteren. Sacred en NFSU gaven aan de onderkant van het scherm vreemde balken en artifacts. Mooi kut dus. Doom 3 was ook drama
. Ineens doen Sacred en NFSU het weer gewoon, hoe ik de kaart op zn flikker geef, het draait mooi en stabiel
Doom 3 echter geeft nog steeds zeer veel problemen. Heb ondertussen de nieuweste driver binnengehaald via Guru3d en dit geeft geen verbetering.
Ik dus zoeken op Tweakers voor een oplossing. Kwam zeer veel topics tegen en daar gaat het artifactsverhaal allen op bij hoge temperaturen. Mijn kaart wordt maximaal zo'n 42 graden en standaard is ie iets van 37. Lijkt me wel goed verder. Wat is er nu aan de hand? Waarom draait op dit moment alleen Doom 3 kut en Halflife 2, Sacred en NFSU goed?
Hier ff wat meer specs:
Qtek 400 watt voeding (voltages zijn prima)
Amd xp 2200+
768 mb ram
Leadtek 6600 GT oude versie
P.S. Windows heb ik niet opnieuw geïnstalleerd. Was ook noet nodig want alles heeft 2 weken prima gedraaid zonder shit
Ik dus zoeken op Tweakers voor een oplossing. Kwam zeer veel topics tegen en daar gaat het artifactsverhaal allen op bij hoge temperaturen. Mijn kaart wordt maximaal zo'n 42 graden en standaard is ie iets van 37. Lijkt me wel goed verder. Wat is er nu aan de hand? Waarom draait op dit moment alleen Doom 3 kut en Halflife 2, Sacred en NFSU goed?
Hier ff wat meer specs:
Qtek 400 watt voeding (voltages zijn prima)
Amd xp 2200+
768 mb ram
Leadtek 6600 GT oude versie
P.S. Windows heb ik niet opnieuw geïnstalleerd. Was ook noet nodig want alles heeft 2 weken prima gedraaid zonder shit