EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
Die quodro is voor video editten enzo dacht ik dus ik denk niet dat je daar echt goed mee kan gamen.
wat is het hoofddoel? Als je voornamelijk 3D modelleert is een quadro natuurlijk een goede keuze, maar als je voornamelijk spellen speelt en af en toe iets met 3D doet is het misschien beter om een "normale" NVidea FX te nemen die bedoelt is voor het spelen van spellen. Een quadro is meestal een veel duurder broertje van een andere NVidia kaart, met wat optimalisaties voor 3d bewerkings programma's. Voor 130 euro heb je namelijk ook een Geforce 6600 die wel goed geschikt is voor het spelen van spellen.
Koop een 6800LE
! En mod deze met RivaTuner 15.3 naar een Quadro (FX4000 dacht ik, iets dergelijks). Games worden ietsie trager, maar over het algemeen doet de Quadro niet veel onder voor de gewone kaart (deze dan). Heb het zelf nog niet gedaan, heb momenteel niet veel nuttigs voor een Quadro.
ZIe het 6800LE topic voor verdere leuke mods voor deze kaart
ZIe het 6800LE topic voor verdere leuke mods voor deze kaart
Ik weet niet wat je budget is maar dual DIV en gamen wordt gelukkig steeds meer mogelijk. Er zijn diverse nVidia 6 serie kaarten met dual DVI (vooral XFX heeft een goede aanbod op dual DVI gebied). Dit zijn natuurlijk niet de goedkoopste kaarten. Anders kun je nog een 5700 Ultra scoren met dual DVI (ook XFX), deze is wat goedkoper.
Die Quadro4 980XGL is in feite een Ti4800 maar dan geschikt gemaakt voor de Quadro drivers. Je kunt er prima mee gamen, denk gemiddeld net iets onder het niveau van een Ti4600/4800.
Die Quadro4 980XGL is in feite een Ti4800 maar dan geschikt gemaakt voor de Quadro drivers. Je kunt er prima mee gamen, denk gemiddeld net iets onder het niveau van een Ti4600/4800.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
+A3-D schreef op zondag 30 januari 2005 @ 16:48:
Dual Head is een must (voorkeur 2x DVI) en dat heeft de Nvidia sowieso.
OepsAbbadon schreef op zondag 30 januari 2005 @ 18:53:
Ik weet niet wat je budget is maar dual DVI en gamen wordt gelukkig steeds meer mogelijk.
Ga vandaag eens een Geforce kaart uitproberen om te kijken of het icm de RT2500 gaat werken....
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Pagina: 1