Hoi!
Na een eerder topic deze om de laatste tweaks aan te brengen. Ben nu al een paar uur aan het knutselen maar kom er gewoon niet uit.
Check hier de testpagina. Het gaat om een HTML 4.01 strict pagina met suckerfish menu. IE 6 forceer ik in quirks mode.
Firefox en Opera doen het (uiteraard) perfect.
De bugjes: (allemaal IE)
De meest irritante: IE 5.5 heeft een grote marge bij de submenus. Ik heb van alles geprobeerd maar hij wil niet weg. Laatste uitweg is de voice-familt hack om een negative margin op te geven. Moet beter kunnen toch?
Menutje 3 heeft kleine legel regels tussen de lis. Die gaan weg als de white-space eruit gaat (zoals in menus 1 en 2). Menu 1 en 3 hebben onder de onderste link nog een grijze regel. Ook die wordt door white-space veroorzaakt.
Oplossing is dus de white-space eruit halen, maar kan dat niet beter? De links in de lis zijn block-level (voor het hover effect)
In de submenus is altijd alleen de eerste link over het hele vakje clickbaar. De links daaronder niet.
Bugs 2 en 3 zijn niet op te lossen door
Na een eerder topic deze om de laatste tweaks aan te brengen. Ben nu al een paar uur aan het knutselen maar kom er gewoon niet uit.
Check hier de testpagina. Het gaat om een HTML 4.01 strict pagina met suckerfish menu. IE 6 forceer ik in quirks mode.
Firefox en Opera doen het (uiteraard) perfect.
De bugjes: (allemaal IE)
Oplossing is dus de white-space eruit halen, maar kan dat niet beter? De links in de lis zijn block-level (voor het hover effect)
Bugs 2 en 3 zijn niet op te lossen door
Cascading Stylesheet:
1
| ul { white-space: nowrap } |
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!