Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Switch modden!

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Webcrusader
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-03 15:33

Webcrusader

Webcrusader[NL]

Topicstarter
Iemand ervaring met het modden van een 19 inch 10/100 switch? Kan er ergens een 12volt punt van gekoppeld worden voor verlichting?

Het betreft een Repotec 8 poorts....

En hebben jullie nog tips? ;)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
foto's? Heb je 'm zelf uberhaupt al losgehaald en gemeten welke spanningen er zijn?

en wat wil je eraan modden ?

CCFL in je switch? (Die weer in een meterkast ligt ofzo) (=zinloos)

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Wat is precies je bedoeling ?
Tips wat je zou kunnen doen ? Vervang de ledjes :?

301SQN

• geforce666
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:17

geforce666

a.k.a Jan (nl)

ahaha grappig, dit wou ik ook keer doen met me 3com Superstack, alleen achteraf nix van gekomen

dus ben benieuwt

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:28

snooze

kinda busy atm.

wat voor voeding gebruikt ie als dat via een adapter komt kun je misschien daarvan aftappen.

ow en DJsmiley het nut van casemods is een zeer discutabel punt maar dat is het bestaan van een auto als de ferrari enzo ook, dus ik denk dat je mijn punt wel snapt.

edit: als ie meerdere lampjes heeft voor een verbinding zou (bijv. 10, 100, activity) zou je de 10 mbit led rij kunnen gebruiken voor een looplicht of een knightrider look.

een window lijkt me ook wel stoer

of je zou kunnen kijken of je een meerkleurenledje(s) kan laten veranderen van kleur met netwerkactiviteit.

combinaties van bovenstaande kan ook bijv. een regenbooglooplicht met afterglow.

ik noem maar wat

post eens een plaatje van binnen en buitenkant misschien dat we daar meer mee kunnen

[ Voor 50% gewijzigd door snooze op 30-01-2005 17:14 ]

weet iemand nog een leuke signature?

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:00

_Ernst_

Mark It Zero!

Schroef hem open en bekijk het voedings gedeelte eens. Hang er simpel een multimeter aan en je weet wat hij zoal levert.
Mocht je niet de beschikking hebben over een meter, dan kun je het voltage waarschijnlijk afleiden aan het type componenten dat is gebruikt.

Anders gewoon een extra voeding in modden met een simpele trafo-brugcel-elko opzet. (eventueel nog een leuke spanningsregelaar)

Last.fm

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07-2020
Ik heb hier een 24 poorts SMC Tigerswitch liggen. Gaat 1x 12V naar een fannetje toe, deze zou je af kunnen tappen. Ik weet niet of jouw switch dat heeft, wellicht dat er wel een output op de print te vinden is.

Verder genoeg loze ruimte om ergens een 230V/12V trafo'tje te plakken en deze doorlussen op de 230V input op de print :).

Ik heb de switch hier naked draaien omdat dat 4cm fannetje mateloos (en zinloos) veel herrie maakt ;).

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:28
geforce666 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 16:47:
ahaha grappig, dit wou ik ook keer doen met me 3com Superstack, alleen achteraf nix van gekomen

dus ben benieuwt
Superstack werkt op 5v

Verwijderd

Meten is weten. Ga naar de Aldi/Bouwmarkt en haal daar voor 3 euro een multimeter. Zet 1 meetpin op je ground en ga op zoek met je andere meetpin in de buurt van je voedingscircuit.

Aangezien er uit niets maar blijkt dat je zelf enig voorwerk hebt verricht en je dit eenvoudig zelf kan oplossen gaat dit topic dicht. Zie ook de Huisregels voor wat wij verwachten op het forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.