SmartFTP én FlashFXP: CPU gebruik 100%...

Pagina: 1
Acties:

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:38
hallo,

Ik probeer een bestand van 51.6 MB te uploaden naar users.telenet.be, nooit problemen mee gehad, ook al bestanden van 45 MB geupload. Maar nou stijgt SmartFTP én FlashFXP hun CPU gebruik naar 100% :s. Ik *hoop* dat dit niet normaal is...

SmartFTP heb ik geherinstalleerd, hetzelfde, FlashFXP hebk ook even geprobeerd en ook hetzelfde probleem... |:( 8)7

What's wrong? :?

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:54

AMDFreak

Intel is zo..

hmmm bizar!

reboot?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het je log bestanden (dus waarin wij kunnen zien wat je FTP client aan het doen is)?
Wat voor bestand is het?
Wat voor bestandsnaam?

• Wim Leers
Helpt niet!

• Wim Leers
PolarBear schreef op zondag 30 januari 2005 @ 17:41:
Het je log bestanden (dus waarin wij kunnen zien wat je FTP client aan het doen is)?
Wat voor bestand is het?
Wat voor bestandsnaam?
-log bestanden: ja, maar nix mis mee... (geen 'connection los' oid... gewoon upload, zonder disconnecten)
-7zip archief... al vaak geüpload, nooit problemen mee gehad! :(
-bestandsnaam: Build.7z

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 13:05
Tja dat heb ik ook als ik upload maar dan wel op 100mbit over mn netwerk }) ... en ik neem aan dat jou lijntje niet zo snel up'ed

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Misschien een virusscanner oid die de boel ophoudt?

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 22:16
Ik heb precies hetzelfde probleem, net een reinstall gehad en alles was voorbij.. Helaas, toen ik bulletproof ftp server na een tijdje installeerde blijkt nu dat mn upload weer naar 100% trekt. :( Bij flashfxp heb ik het ook nog steeds. |:( Ik hoop echt dat iemand een verlossend antwoord heeft want het is erg irritant..

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Compression in SmartFTP al eens uitgezet bij het uploaden?

Zie Tools -> Settings -> Transfer -> Compression

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 22:16
Compression kan ik nergens vinden, maar dat kan toch ook niet verklaren waarom ik er pas na een tijdje last van krijg? Ik had bijvoorbeeld met bulletproof ftp al heel wat geupt, maar sinds gister doet hij dit opeens.. Hmm het enige wat ik heb gedaan is schuifopruiming doen (waaronder oude files gecompressed, maakt dit uit? zoveel zou dit toch niet moeten verschillen?).
Pagina: 1