Toon posts:

geen 5.1

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar dagen geleden een logitech 5.1 speakerset (logitech p530) gekocht, deze heb ik toen aangesloten op mijn moederbord (asus k8n). Vervolgens de geluidsinstellingen van windows goed gezet, maar toen ik een film probeerde af te spelen hoorde ik echter geen geluid uit de center en rear speakers. Ik ben toen wat gaan zoeken op tweakers.net en zag dat ik een ac3 filter moest instaleren, dat heb ik toen ook gedaan. Het is me echter nog steeds niet gelukt om dolby geluid te krijgen.

Kan iemand mij helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 16:09 ]

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Moet je het na het installeren ook nog instellen?
Dan zal het daaraan liggen.
Heb je ook de drivers voor je moederbord gedownload en installeerd?
Probeer je set misschien eens op een andere pc waar 5.1 wel werkt, om hardware fouten in de set uit te sluiten.

Verwijderd

Kans dat je film gewoon stereo geluid heeft IPV 5.1 geluid, en dan kom je idd niet ver.

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02 01:15
FAQ

Zeker dat je film 5.1 is?

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Waarmee speel je je film af? Als je bv de standaard versie van PowerDVD hebt, die je bij een brander krijgt, kun je geen DTS enzo decoderen, dus misschien zit daar de fout wel?

Verwijderd

Ik heb echt geen idee wat je allemaal geprobeerd hebt, in elk geval niet een duidelijke topictitel proberen te verzinnen.

Probeer het eens met de oplossingen die in de Faq vermeld staan. AV FAQ; Veelgestelde vragen

Daarnaast zijn er legio topics hierover, daar moet het je ook zeker wel mee lukken.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 16:35 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.