[PowerDVD 6] wie heeft dual display mode werkend?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:27

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik zit hier te klooien met PowerDVD 6. Daar zit bij de opties van Video een tabblad Dual Display Mode. Maar dat is greyed out. (ik heb dus wel dual screen WinXP) Heeft iemand dit wel aan de praat gekregen? (ik wil dus een stretched beeld over twee schermen)

Edit: of wat mij betreft: sowieso video onder WinXP op twee schermen (met MediaPlayer ofzo).

(by the way, ik heb 'n ATI Radeon 9600)

[ Voor 22% gewijzigd door spaceboy op 30-01-2005 16:15 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
S
C
H
O
P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03-2025
Installeer Ultramon, dan krijg je 2 extra knopjes erbij voor Scretch over 2 of meer monitoren.

while ( !$succeed ) { $try++ }

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Bas_je schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:00:
Installeer Ultramon, dan krijg je 2 extra knopjes erbij voor Scretch over 2 of meer monitoren.
Ja, nice try. Maar dan heb ik dus op een scherm de helft van het beeld, de andere helft blijft zwart. Het is een soort overlay-optie verwacht ik. Maar hoe en waar???

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
laatste schop

Verwijderd

Lukt mij ook niet, ik heb hetzelfde probleem volgens mij moet je er een videokaart of in die richting bij hebben om over 2 schermen beeld te krijgen, wat ik ook doe de video is maar op 1 scherm te zien.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Kortom: het kan niet? (alllllelaatste schop) ;)

Pagina: 1