Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
S
C
H
O
P
C
H
O
P
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Installeer Ultramon, dan krijg je 2 extra knopjes erbij voor Scretch over 2 of meer monitoren.
while ( !$succeed ) { $try++ }
Ja, nice try. Maar dan heb ik dus op een scherm de helft van het beeld, de andere helft blijft zwart. Het is een soort overlay-optie verwacht ik. Maar hoe en waar???Bas_je schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:00:
Installeer Ultramon, dan krijg je 2 extra knopjes erbij voor Scretch over 2 of meer monitoren.
laatste schop
Verwijderd
Lukt mij ook niet, ik heb hetzelfde probleem volgens mij moet je er een videokaart of in die richting bij hebben om over 2 schermen beeld te krijgen, wat ik ook doe de video is maar op 1 scherm te zien.
Kortom: het kan niet? (alllllelaatste schop)
Pagina: 1