Toon posts:

Loting software

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ha Mensen,

Ik ben op zoek naar een progje, dat op een beetje leuke wijze een loting uitvoerd. Dus, waar ik een heleboel namen invoer en dat er dan een rad of zoiets gaat draaien die een persoon er uitpikt. Dat moet dan natuurlijk een willekeurig gekozen persoon zijn. Is hier een programmatje voor of kan ik dat zelf makkelijk maken ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

of kan ik dat zelf makkelijk maken ?
Heel erg simpel zelf te maken ja. In je taal naar keuze. Of in bijv. Excel/VBA.

Moet je dan wel zelf maken :+

Maar wat is er mis met alle hits van http://www.download.com/3...search.y=0&search=+Go%21+ :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Dat zijn allemaal statische programma's. Ik wil bijvoorbeeld een geannimeerd wiel. Het is namelijk voor kinderen. Verder zijn dit allemaal progjes met cijfers en ik wil namen gebruiken.
Verder zitten hier heel veel generatoren tussen om het juiste lotto getal te raden. Allemaal niet de bedoeling dus.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 16:12 ]

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:09

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

Is wel erg specifiek... en als programmeren niet ligt is het misschien een idee iets creatiefs te doen met papier/hout/weetikveel wat, ook voor de kinderen :)

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Macromedia Flash kun je wel een lottowiel voor kids in maken :) http://www.mustachepetes.com/wheel/ zoiets bedoel je misschien ?

[ Voor 35% gewijzigd door under-world op 30-01-2005 19:58 ]

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Als je een beetje kan programeren dan kan je het zelf wel maken. Kan je dat niet dan zul je iemand in je omgeving moeten vragen om het voor je te maken, als die zo vriendelijk zijn, of anders zul je iemand moeten inhuren om het voor je te doen.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
under-world schreef op zondag 30 januari 2005 @ 19:55:
Macromedia Flash kun je wel een lottowiel voor kids in maken :) http://www.mustachepetes.com/wheel/ zoiets bedoel je misschien ?
Ja dat is precies wat ik bedoel en dat dan de namen in het rad staan. Ooow dus dan moet ik met flash aan de slag ? Of is daar een template voor ofzo ? Ik heb niet echt ervaring met flash namelijk.
ucchan schreef op zondag 30 januari 2005 @ 19:53:
Is wel erg specifiek... en als programmeren niet ligt is het misschien een idee iets creatiefs te doen met papier/hout/weetikveel wat, ook voor de kinderen :)
Zou idd kunnen, maar mag ook wel iets moderns zijn :P Daarom leek me dit wel leuk.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 22:57 ]

Pagina: 1