[dual screen] welke recente games?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb al wel gezocht, maar echt recente topics zijn er niet over.
Mijn vraag: welke recente games kun je -al dan niet met een fix/edit/trick- op twee monitoren spelen? Ik ben dan op zoek naar games als HalfLife 2, Tony Hawk Underground 2, Need for Speed Underground 2, dat soort dingen... is niet zoveel over te vinden, ook niet op Google. Kan dat? Of houdt het dual-screen-gamen op bij Flight Simulator 2008 ofzo?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-10 23:03

MF

Take a Seat

spaceboy schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:49:
Ik heb al wel gezocht, maar echt recente topics zijn er niet over.
Mijn vraag: welke recente games kun je -al dan niet met een fix/edit/trick- op twee monitoren spelen? Ik ben dan op zoek naar games als HalfLife 2, Tony Hawk Underground 2, Need for Speed Underground 2, dat soort dingen... is niet zoveel over te vinden, ook niet op Google. Kan dat? Of houdt het dual-screen-gamen op bij Flight Simulator 2008 ofzo?
Games zoals HL, UT, Q3, Doom enz zijn gewoon niet gemaakt voor 2 schermen dat is de reden waarom ze niet met twee schermen werken. Bij UT kan je ipv DX of OpenGL gebruik maken van softwarerender en vervolgens het beeld over 2 schermen trekken, mooi is echter wat anders. (of 3 schermen zoals ik ooit gedaan heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Voor Quake II is als ik me niet vergis een project dat iets dergelijks doet via het netwerk.

Je hebt dan bijvoorbeeld 3 pc's, met alle 3 een degelijke videokaart, en dan start je dus 3x de Quake client op, en geef je bij de linker- en rechter monitor een offset op, zodat je dus een soort super-breedbeeld view hebt :)

En met google vond ik nog deze link: http://www.matrox.com/mga/multidisplay/cat_gamers.cfm

[ Voor 14% gewijzigd door dawuss op 30-01-2005 16:00 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

ik zou wel willen weten welke games zoals warcraft C&Q spellen het doen. Ik heb zelf een radeon 8500 en een matrox g200

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Ik weet bijvoorbeeld van Grand Prix Legends dat er tot wel 3 schermen gekoppeld kunnen worden. Wat met een resolutie hack de 3d wereld geeft over 3 schermen breed maar 1 scherm hoog. Het beeld wordt dus niet vertrokken ofzo. Iets wat ook heel goed mogelijk moet zijn in andere 3d engines. Ten slotte is heel de wereld in het spel 3d, kan je er doorheen kijken en bewegen. Je point of view moet dan aangepast kunnen worden, lijkt mij. Het beeld wat je wil zien moet te veranderen zijn dus.

Maar concreet kan ik niet meer games noemen dan, de racing simulatie Grand Prix Legends. (F1 a la 1967)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-10 09:14

Erikie

www.erikie.nl

(mmorpg) eve-online . tot 3 monitors dacht ik (2 is onspeelbaar imho voor bijna elke game).

heb m even op 2 monitors gespeeld, maar is geen doen omdat je schip psies in het midden ligt :P

traktor scratch!

Pagina: 1