Hoe video te croppen?

Pagina: 1
Acties:

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 13:51
Ik zit hier met een avi filmpje en hier wil ik een stuk van het beeld wegknippen, dus een soort cropping zoals dat met Photoshop gaat.

Ik heb al zitten rotzooien met Adobe Premiere Pro 1.5, maar ik kom er maar niet uit hoe ik dit moet toepassen.

Iemand enig idee hoe het moet en/of er een ander makkelijk programma is om het te doen :?

Thanx already! :)

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19

Tim Schuhmacher

abasios

VirtualDub is daar wel handig voor, maar ik kan mij niet voorstellen dat het niet in premiere kan.

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Bij Adobe Premiere zit een goede handleiding, in de Nederlandse druk staat dit uitgelegd in hoofdstuk 4, eigenlijk behoort dit wel tot de basis videobewerking, maar goed, ik begrijp best dat niet iedereen de handleiding van zo'n duur pakket leest als je snel aan de slag wilt!

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 13:51
Het is me gelukt!

Ik heb er gewoon overheen gekeken, bij effects heb je gewoon de mogelijkheid om te croppen!

Bedankt voor de reacties iniedergeval. :)

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB