No keyboard detected

Pagina: 1
Acties:

• gkros
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-06-2023
Ik zit sinds December met het volgende probleem,van het 1 op het andere moment deed mijn toetsenbord het niet meer en kreeg ik de melding bij het opstarten "no keyboard detected",ik dacht de batterij is leeg maar dat bleek niet zo te zijn.
Ik heb er een ander toetsenbord aan gehangen maar het probleem bleef.
Na een paar keer herstarten deed hij het plots weer normaal maar na een half uur deed mijn toetsenbord het weer niet en kreeg ik de ene x 1 piep de andere x 3 of een hele lange piep,terwijl mijn muis op de zelfde ontvanger is aan gesloten en die geen problemen geeft.
Ik heb toen mijn cmos schoon gemaakt en mijn hd leeg gegooit(wanhoop)
Alles er opnieuw opgezet en toen was het probleem weg,dus ik dacht het probleem is dus software matig geweest.

Tot gisteravond een hele maand geen problemen meer gehad en plots begint mijn mobo weer te piepen en doet mijn toetsenbord het weer niet.
Als ik mijn comp uit zet gaat het lampje van de ontvanger branden ,zet ik de comp aan schiet het lampje uit of begint te knipperen of komt heel langzaam op tot hij fel begint te branden.
Mijn cmos weer leeg gemaakt maar dat hielp dus ook niks.
En plots na 3 uur kloten met aan en uit zetten doet hij het weer alsof er niets aan de hand is????

Wat kan het zijn ?

Systeem is: Pentuim 2,4 - Asus P4S800D-E Deluxe Mobo - 768 mb - 400 watt voeding - Msi 9800 pro videokaart - Nec 3500 dvd brander - dvd speler - Medion muis en Toetsenbord.

De temp is rond de 36 graden.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Is er een nieuwere bios-versie beschikbaar? Zo ja, dan zou ik beginnen om de nieuwste bios te flashen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• gkros
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-06-2023
Ik had 1008 erop en nu 1009 en bij beide is hetzelfde probleem.