Toon posts:

Wie doet er nog aan paidforsurf??

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie doet daar nog aan, aan die bedrijven en banners?

En wat is het meeste wat je ooit betaald hebt gekregen?

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Wij, AllAdvantage (KBR543) En cheque F150,- ontvangen.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
desktopdollars gebruik ik nog, maar alleen omdat daar 55 dollar staat te wachten en ze pas betalen bij 60

alladvantage heb ik 99 gulden staan, maar ze hebben de minimale betaling omhoog gedaan, en met 0,25 per uur schiet het niet op :(

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

F 0,25 per uur? Ik heb net gekeken, krijg nog steeds F 1,- per uur, ookal staat in de lijst van niet...

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Ik doe nog steeds Adframe en DD, en als ik straks kabel krijg ga ik themail ook weer proberen, dat liep echt goed! Van euroclix en opinionbar komen er binnenkort centjes :)

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Ik heb AdFrame. Maar ik draai het zelden, want het werkt voor geen meter. Ik ben al 6 maanden bezig om 50 piek bij elkaar te schrapen.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik heb een maandje geleden mijn eerste cheque van alladvantage binnen gekregen ($50,- oid) nog altijd niet bij geschreven bij mijn rekening :(

ik draai die programma's allang niet meer. kost veel te veel tijd en levert bijna niks op.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Ik gebruik AdFrame.

Heb er al een aardig zakcentje (fl 200,-) van gekregen. Dit komt vooral omdat ik mensen aanmeldt via m'n site. Met surfen schiet het idd niet echt op!

Verwijderd

ik doet nog adframe (banneren) euroclix opinionbar

maar het schiet niet echt op
pas iets van 150 gulden in totaal gekregen

bij alladvantage heb ik nog 50 gulden staan maar dat gaat ook zo traag als dikke stront door een trechter!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik neem deel aan verschillende programma's en inderdaad, als je het moet hebben van je eigen surfactiviteiten zijn er maar weinig pfs-programma's die wat opleveren. Met name getpaid4, paidforsurf en valuepay doen het momenteel dan nog redelijk. Allemaal cheques van ontvangen. :)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:34

admiral866

The King Personality Disorder

nja getpaid4 is nog wel goed ja.
maar spedia is ook no erg goed te gebruiken.
vooral omdat deze niet abruot omlaag gaat met de prijs/uur.

je verdient hier meer als een gulden per uur. En je hebt een hele zooi websites waar je je kan inschrijven..
Tevens heb ik er een goed cheat proggie voor
Alleen jammer dat ik isdn heb :)
anders was ik volgens mij allang cheatend miljoenair geworden.

• Bar_en_boos
  • Niet online
Interessant, zo'n spedia progje. Spedia laat zich volgens mij moeilijk cheaten.

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:44
'k doe nog spedia en adframe, alladvantage ook, maar daar haal ik toch nooit een cheque... heb nog 60 gulden staan en ze betalen pas bij 130.... en 0,25 per uur!!! aso's!
wel al een cheque van 150 van ze gehad, van spedia een van 120, en van adframe 40 piek, daar zit ik nu weer bijna op 50 piek.
spedia werkt denk ik nog het best... al die sites waar je je aan kan melden levert al aardig wat op, en surfen betaalt ook nog redelijk.

Only dead fish go with the flow

• Bar_en_boos
  • Niet online
Vertel eens, verdienen de tweakers via internet nog wat geld bij als bannerstaarder of emaillezer? En zo ja, progjes bevallen het best?
Bij mij staat het in ieder geval zo goed als stil.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

adframe zuigt gewoon nu, spedia is redelijk, alladvantage is failliet :(

iStockphoto

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Die dingen zuigen allemaal.... ik heb iig geen zin om maanden lang 50 pixels hoog van m'n beeld in te leveren voor een paar tientjes in de maand. Dan had ik net zo goed een kleinere monitor kunnen kopen. Was ik ook nog goedkoper uit geweest.

Verwijderd

Ik heb AdFrame niet meer draaien. Elke keer als ik het draai is er niks betaalds. Erg jammer, want ik zit al een jaar of zo op 48 piek. Bij 50 zouden ze uit moeten betalen.

Maar volgens mij is het dood. Ik heb weken geleden gemaild en nooit antwoord gehad.

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb nog iets tegoed van IbAzAr :)
code:
1
 Totaal bonus (in Guldens) 293.8

Ben benieuwd wanneer ik ga vangen :P
Pagina: 1