Toon posts:

mpeg >2,2 GB probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey

ik krijg een mpeg niet gebrand.
normaal brand ik ze als data-cd of dvd via nero en dan leest mijn standalone DVD / divx player ze wel.
nu geeft nero een melding dat het bestand groter is dan 2 GB en daarom als UDF(?) gebrand moet worden met als resultaat dat mijn speler er niets meer mee kan.
TpmgEnc en the Filmmachine ziet enkel 42 min 06 terwijl de mpeg toch echt 2 uur en 5 min is.
als ik de film op de pc wil bekijken is ie perfect van begin tot eind.
Ga ik de mpeg splitten in 3 of 4 delen dan loopt ie elke keer vast rond de 725 MB (precies1/3e oftewel de bekende 42min 06)
heb al iets voor elkaar gekregen met o.a. DVDlab om de bestanden om te zetten in een .wav en een .m2g bestand en deze dan om te zetten naar DVD (.vob) formaat maar dan is de film niet om aan te zien (schokkerig en slecht/ schokkerig geluid)
ook de film als svcd branden via nero lukt niet.
na vele uren encoden blijft ie om een lege cd-r vragen terwijk er toch echt 1 in de drive zit.
ook een 90min cd werkt niet omdat het bestand te groot is (en ik heb toch echt aangevinkt dat ie niet groter dan 80 min mag worden.)
Omzetten naar een ander formaat heeft in principe geen nut omdat TpmgEnc, VCDeasy en de Filmmachine maar 42 min zien of een melding geven dat er geen mpeg beelden in het bestand zitten...

wie is bekend met dit probleem...

heb ook al met google gezocht...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 11:22 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

ISO9660 is gelimiteerd in bestandsgrootte, daarom moet je UDF gebruiken. Dat is het DVD formaat voor grote bestanden. Brand je het nu naar een data-DVD? of naar een data-CD?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.