Ik heb een probleempje met javascript. Ik heb een vrij grote if / else-constructie, maar nu krijg ik een fout, dat er een ; verwacht wordt voor de eerste elseif. Dus ik haalde de if weg, maakte van de eerste elseif een if en bekeek de pagina nogmaals. Nu kreeg ik weer dezelfde melding, wéér bij de elseif.
Weet iemand wat het probleem hier zou kunnen zijn ?
Alvast bedankt !
Weet iemand wat het probleem hier zou kunnen zijn ?
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
| <script type="text/javascript"> function change_type(type) { if (type == 'Mini') { document.getElementById('tijdenhr').style.display = 'none'; document.getElementById('tijdenblok').style.display = 'none'; document.getElementById('vrijdag1').style.display = 'none'; document.getElementById('vrijdag2').style.display = 'none'; document.getElementById('vrijdag3').style.display = 'none'; document.getElementById('beschrijving').innerText = 'Tekstje'; } elseif (type == 'Regulier') { document.getElementById('tijdenhr').style.display = 'block'; document.getElementById('tijdenblok').style.display = 'table'; document.getElementById('vrijdag1').style.display = 'none'; document.getElementById('vrijdag2').style.display = 'none'; document.getElementById('vrijdag3').style.display = 'none'; document.getElementById('beschrijving').innerText = 'Tekstje'; } elseif (type == 'Prestatie') { document.getElementById('tijdenhr').style.display = 'block'; document.getElementById('tijdenblok').style.display = 'table'; document.getElementById('vrijdag1').style.display = 'none'; document.getElementById('vrijdag2').style.display = 'none'; document.getElementById('vrijdag3').style.display = 'none'; document.getElementById('beschrijving').innerText = 'Tekstje'; } else { document.getElementById('tijdenhr').style.display = 'block'; document.getElementById('tijdenblok').style.display = 'table'; document.getElementById('vrijdag1').style.display = 'table-cell'; document.getElementById('vrijdag2').style.display = 'table-cell'; document.getElementById('vrijdag3').style.display = 'table-row'; document.getElementById('beschrijving').innerText = 'Tekstje.'; } } </script> |
Alvast bedankt !
[ Voor 15% gewijzigd door Scott op 30-01-2005 09:57 ]