FC3 geinstalleerd, de NTFS module er in gebakken en gaan dacht ik. Mooi weer spelletjes spelen. Cedega van transgaming gedownload even als alle add-ons zeg maar. Nadat ik de howto voor het installeren eventjes had doorgespit en wat aan prelinks en exec-shields had gedaan start mijn ...tja... 'favo' spelletje (Medal of Honor Breakthrough) keurig netjes op. Alleen veel te donker
. Dus bij instellingen in het spel de brightness aangepast, maar dat werkt dus niet.
Misschien moet ik wat aan/uit zetten, maar ik zou niet weten wat en ik kan het ook niet vinden. Ja ik heb al gegoogled op cedega en brightness
. Maar heeft iemand een oplossing of een idee wat ik moet doen?
Ik ben nog niet zo heel goed met fc3, dus als er info bij moet, wilt u zo vriendelijk zijn om even te vragen, ik post het er dan wel bij.
Alvast bedankt!
System specs: (vergeten xuseee mee!)
ATI 9600 Pro
Fedore Care 3
2 sata schijven
AMD2600+
Chaintech Nforce 2 mamma plankje.
Voor de rest zie mijn profiel!
Misschien moet ik wat aan/uit zetten, maar ik zou niet weten wat en ik kan het ook niet vinden. Ja ik heb al gegoogled op cedega en brightness
Ik ben nog niet zo heel goed met fc3, dus als er info bij moet, wilt u zo vriendelijk zijn om even te vragen, ik post het er dan wel bij.
Alvast bedankt!
System specs: (vergeten xuseee mee!)
ATI 9600 Pro
Fedore Care 3
2 sata schijven
AMD2600+
Chaintech Nforce 2 mamma plankje.
Voor de rest zie mijn profiel!
[ Voor 13% gewijzigd door lucaspr op 31-01-2005 11:56 ]
-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-