Toon posts:

[XP] Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb een probleempje met windows xp maar kan niet het juiste antwoord vinden. Zodra ik Outlook express vanaf het bureaublad open krijg ik de error: Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtiging voor het item.

Via het start menu kan ik Outlook wel gewoon openen.
(heb het zelfded probleem met abn bank programma, andedre dingen starten wel gewoon op vanaf het bureaublad)

Iemand een idee??

Alvast bedankt!

Gerwin

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-12 21:36

d0s

sssst

Kijk even bij de eigenschapppen van deze snelkoppeling en point hem opnieuw naar de executable van outlook express. Desnoods even de snelkoppeling verwijderen en een nieuwe maken door op het icoon in het start menu - rechtermuis - snelkoppeling op bureaublad plaatsen

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

gerwin1984,

Welkom op GoT :)
Ik mis in je topic een aantal belangrijke punten, ten eerste is het niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Eerst heb je het over Outlook Express, daarna heb je het over Outlook. Dat zijn twee compleet verschillende programma's dus wat bedoel je nou precies?

Daarnaast, mis ik in je topic titel eigenlijk het OS - dit zien we graag terug in je topic titel (en die puntjes mag je dan weg laten ;) ), verder zou het handig zijn als je ons nog even vertelt wat je zelf al uitgezogd hebt (bv. de properties van zo'n schortcut opvragen - lukt dat wel? )

Ik pas je topic titel nog even aan, vul jij de nodige informatie nog eventjes aan? :)