Toon posts:

[Filmpje] 1984 - Steve Jobs introduceert de Macintosh

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dat Steve Jobs niet alleen vandaag de dag sensationele presentaties geeft bewijst deze keynote uit 1984. Hij presenteert hier voor het eerst de Macintosh aan het grote publiek. Let er eens op hoe waanzinnig het publiek uit z'n dak gaat als de Mac zich voorsteld.

Met een knipoog naar Microsoft Sam (Stemgenerator Windows XP) ;)

Steve Jobs & The Macintosh

Afbeeldingslocatie: http://www.christopherlong.co.uk/pub.mac.classic.gif

Verwijderd

Aargh.. mega irritant.. ik had quicktime nog niet. Dus ik naar die site toe. Eerst een melding in m'n explorer dat ze een ActiveX element willen installeren. Akkoord, doe maar. Dan de vraag of ik een ActiveX element wil installeren, ja doe maar. Dan de vraag of ik Quicktime wil installeren, ja hoor doe maar. Melding in IE; popup blocked. Doe die popup dan ook maar. Ok, dan kom ik op de site van Apple terecht, waar ik Quicktime+iTunes mag downloaden. Ik wil iTunes helemaal niet. De download is 20 Mb. Met een beetje zoekwerk; ja hoor quicktime zelf: 12 Mb. Hoppa na installatie ongevraagd een quicktime icon in m'n system tray..

Het filmpje zelf is leuk, pure nostalgie. Maar de link an sich is anti-reclame voor zowel Microsoft als Apple.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 23:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, zonder mediaplayer kun je geen filmpjes spelen. Ik ga er vanuit dat alle Apple liefhebbers Quicktime al geinstalleerd hebben staan. :)

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 08:22
Makkelijkste is om gewoon even quicktime alternative te installeren: http://www.tweakers.net/meuktracker/7716

daarna kun je het filmpje probleemloos afspelen in een media speler (bv. met media player classic die bij quicktime alternative zit)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik had hem inderdaad gezien.. geinig dat het publiek 20 jaar geleden ook al zo enthousiast was bij Steve z'n keynotes :) Zie trouwens ook de quote in mijn sig

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11-2025

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Ik sta versteld van de de layout van het OS, wat een enorme overeenkomsten met OS X.

Beetje het Porsche idee; gewoon 1 idee maken en dat jarenlang blijven gebruiken aangezien het gewoon een super-idee is :D

"Luie mensen worden ook moe!"

Verwijderd

Erg leuk! Kheb genoten van dat filmpje :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 23:52:
Aargh.. mega irritant.. ik had quicktime nog niet. Dus ik naar die site toe. Eerst een melding in m'n explorer dat ze een ActiveX element willen installeren. Akkoord, doe maar. Dan de vraag of ik een ActiveX element wil installeren, ja doe maar. Dan de vraag of ik Quicktime wil installeren, ja hoor doe maar. Melding in IE; popup blocked. Doe die popup dan ook maar. Ok, dan kom ik op de site van Apple terecht, waar ik Quicktime+iTunes mag downloaden. Ik wil iTunes helemaal niet. De download is 20 Mb. Met een beetje zoekwerk; ja hoor quicktime zelf: 12 Mb. Hoppa na installatie ongevraagd een quicktime icon in m'n system tray..

Het filmpje zelf is leuk, pure nostalgie. Maar de link an sich is anti-reclame voor zowel Microsoft als Apple.
offtopic:
Als je gewoon het tweede bolletje aanklikt (bij de keuze voor besturingsysteem) krijg je alleen quicktime..... (er is twee keer keuze voor winxp: met/zonder itunes

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 10:36 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://homepage.mac.com/hieber/.Movies/itw_first_mac.mov
de directe link voor mensen die geen zin hebben om plugins te installeren (helaas geeft hij in VLC geen geluid :()

[edit]
en quicktime 4 geen gleuid :P

nouja, dan starten we wel beide players.

wel grappig filmpje. Af en toe vind ik het wel jammer dat ik niet 10 jaar eerder geboren ben en dit allemaal echt mee had kunnen maken :P

[ Voor 40% gewijzigd door TERW_DAN op 30-01-2005 10:41 ]

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Steve Jobs was op een bepaald moment uit Apple gekicked en is toen NeXT begonnen. In het volgende filmpje toont Steve het NeXTSTEP Operating System:
* Torrent
* Andere links

Filmpje is trouwens uit 1992, dus zo'n 13 jaar oud... Steve loopt aardig de Mac te bashen :)

[ Voor 13% gewijzigd door MacWolf op 30-01-2005 10:41 ]

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Gek genoeg is NeXTSTEP de basis geworden voor OS X :p
In het filmpje zie je het heel goed terug, check that hide, slepen etc.
Leuk, want als OS X gebruiker herken je gewoon ding eruit :)

Verwijderd

MS Paint lijkt wel heel erg op dat tekenprogrammatje inn het filmpie.

• AntiChris
  • Laatst online: 10-12-2025

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

O.D.Smolik schreef op zondag 30 januari 2005 @ 10:58:
Gek genoeg is NeXTSTEP de basis geworden voor OS X :p
In het filmpje zie je het heel goed terug, check that hide, slepen etc.
Leuk, want als OS X gebruiker herken je gewoon ding eruit :)
Als je eens de look en feel van NeXTSTEP zelf eens wilt uitproberen kan ik je GNUstep (http://www.gnustep.org/) aanraden, scheelt aardig in de kosten en je hebt er geen NeXT Cube danwel Slab voor nodig (die ook mooi, maar door de verzamelwaarde vreselijk duur zijn). Debian gebruikers hebben het weer es makkelijk: apt-get install gnustep. ;)

Ikzelf heb op m'n PC jarenlang WindowMaker gebruikt, feitelijk de windowmanager van GNUstep. Het heeft een dock en een clip, er zijn een hoop dockapps voor geschreven en het is heerlijk snel.

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

Verwijderd

Topicstarter
MacWolf schreef op zondag 30 januari 2005 @ 10:40:
Steve Jobs was op een bepaald moment uit Apple gekicked en is toen NeXT begonnen. In het volgende filmpje toont Steve het NeXTSTEP Operating System:
* Torrent
* Andere links

Filmpje is trouwens uit 1992, dus zo'n 13 jaar oud... Steve loopt aardig de Mac te bashen :)
Het is niet echt bashen wat hij doet, hij vertelt dat Apple's en PC's op bepaalde punten tekort schieten en dat gat vult NeXT weer op. NeXT was z'n tijd al ver vooruit en haalt op sommige punten zelfs Windows 98 en Mac OS 9 in. Met NeXT richte Steve Jobs zich op een compleet andere doelgroep dan Apple.

Als je het hele demonstratiefilmpje bekijkt zie je ook dat OS X eigenlijk NeXT gecombineerd met Mac OS en een nieuwe GUI (Aqua) is. Bepaalde dingen zijn weggelaten, maar veel elementen vind je nog terug in het huidige OS X zoals het dock, de manier waarop je drag & drop kunt toepassen, de icoon-balk bovenin je venster, de naadloze samenwerking tussen de onderlinge applicaties en de manier waarop het samenwerkt met andere systemen.

De X is dus niet alleen een verwijzing naar 10 en Unix maar vooral naar NeXT. . :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 12:17 ]

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Ik snap die reactie van dat publiek niet, tenzij ze 100$ per persoon hebben gekregen om zo mallotig te juichen. Of dat mac-wereldje was werkelijk zo facistisch als wel wordt beweerd.

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:22

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Die link van Openstep.se doet het niet, iemand een mirror?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Bigs
  • Niet online
Hertog schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:59:
Die link van Openstep.se doet het niet, iemand een mirror?
Use the torrent. Luke :)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Geen zin om daarvoor bittorent te gaan installeren..
Ik snap die reactie van dat publiek niet, tenzij ze 100$ per persoon hebben gekregen om zo mallotig te juichen. Of dat mac-wereldje was werkelijk zo facistisch als wel wordt beweerd.
Misschien dat dit de eerste GUI was die gedemonstreerd werd, en dat dat een beetje een revolutie was?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• lowfi
  • Laatst online: 07:38
vreselijk slechte slogan :D

"insanely great" woehahhaa

Verwijderd

"insanely great" is imho net zo geniaal-fout als "volslagen mobiel".

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:31

Nietzman

Woei!

Q schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:59:
Het was 1984. Een computer met een echte GUI en een muis. En een computer die begint te praten. Een computer die niet zo gigantisch groot is of onbetaalbaar als de IBM mainframes waar die Mac het over heeft.

Revolutionair. Volgens mij stond Jobs er zelfs bij te janken.

• Q
  • Nu online

Q

Tja, dan nog. Ik kreeg kippenvel van de reactie van dat publiek op de zelfde wijze als dat ik dat kreeg van een werkje van ene Riefenstahl. kom op zeg, het is 'maar' een computer.

Heb overigens hier ook zo'n ding staan. Misschien is Q een grotere fascist dan hij denkt ;)

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01 14:07

sjaakaq

It might get loud

Tja...ik erger me al sinds jaar en dag aan dat *excuse my language* debiele publiek.

Steve: "And, in iWork, there are as many as 50 professional looking templates!"
Publiek: Juicht een minuut.

:X

leoaq.fm // Jeune Loop

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

leokennis schreef op zondag 30 januari 2005 @ 20:25:
Tja...ik erger me al sinds jaar en dag aan dat *excuse my language* debiele publiek.

Steve: "And, in iWork, there are as many as 50 professional looking templates!"
Publiek: Juicht een minuut.

:X
Ja, er waren wel wat dingen in die Keynote die applaus waard waren, maar dat was inderdaad nogal loos :P

Verder zijn er een heleboel van dit soort filmpjes te vinden op http://www.esm.psu.edu/faculty/gray/movies.html

@Beathoven: Lees jij toevallig Applegeeks? Daar stond dit linkje op een weblog :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Bigs
  • Niet online
Het stond ook op slashdot (NeXT filmpje trouwens ook).. dus de halve geek-bevolking van het Internet zou het moeten kennen :)

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 17:06
Als je zelf eens een Keynote hebt meegemaakt (ik inmiddels 3x waarvan 2x met Steve) dan weet je pas hoe het ECHT is om daar bij te zijn.
Ik vind het ook heel grappig dat ie zegt zo van genoeg over Macintosh gepraat, laat Macintosh maar zelf praten dat het publiek helemaal stil is en er niks van snapt en dat opeens de Mac gaat praten, GE WEL DIG !!!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
De introductie van de iMac was een kleine verwijzing naar de presentatie uit '84, jammer dat daar geen filmpje meer van te vinden is.

Afbeeldingslocatie: http://www.hdm-stuttgart.de/~jk10/stevesimac.jpg

hello... (again) :)

• MacWolf
  • Laatst online: 06-09-2024
Q schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:59:
Het was de tijd waarin men alleen nog maar via tekst met de computer communiceerde. Rechtstreeks via een BASIC taaltje een programma intikken en met het "RUN" commando starten. Krachtigere computers (mainframes) hadden ook nog geen GUI.

En dan komt er op een een 'betaalbare' computer waar men grafisch mee kan communiceren, plaatjes mee kan maken, verschillende fonts kan weergeven, etc... Dit was daadwerkelijk revolutionair op dat moment. Reken er ook op dat het publiek nog niet precies wist wat Mac OS zou betekenen, hoe het eruit zal zien etc..., want tot die tijd werken alle Apple mensen ook nog in Apple DOS of de Lisa (die extreem duur was een een veel beperktere GUI had).

Ik vind het wel te begrijpen dat het publiek zo enthousiast is. Daarentegen vind ik het tegenwoordig op de MacWorld keynotes wel wat te vroeg gejuich. Maar wellicht is het ook de sfeer daar. Ik wil zelf ooit ook nog een MacWorld keynote meemaken, zolang Steve Jobs nog aan het roer staat, dus misschien volgend jaar maar eens proberen...

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Ik sluit me aan bij MacWolf. Dit is niet 'zomaar een Macje', dit is praktisch de allereerste GUI ter wereld voor 'de gewone gebruiker'. Een dergelijke doorbraak hebben we sinds die tijd ook niet meer gehad...

Het bijwonen van de Keynotes schijnt een heel speciaal iets te zijn. Ik heb een x een filmpje gezien waarin een Mac-minded nederlander vertelde over zijn bezoek aan de Keynote. In het begin snapte hij er ook niets van; het publiek ging al uit z'n dak toen Steve net het podium op kwam, de beste man had nog geen woord gezegd. Steve heeft een soort van uitstraling/charisma die gewoon overtuigend is, of een bepaalde invloed op je heeft. :)
Sommigen noemen dat trouwens het Reality Disoriëntation Field, schijnt een Startrek-term te zijn? :P

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Verwijderd

Hmm, dat massa-enthousiasme doet mij sterk denken aan van die verbeter jezelf sessies a la Landmark Forum. ;)

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

NielZ schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:28:

Sommigen noemen dat trouwens het Reality Disoriëntation Field, schijnt een Startrek-term te zijn? :P
Reality Distortion Field :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48
Eigenlijk het tegenovergestelde van het Someone Else's Problem Field, uit de Hitchhiker's Guide to the Galaxy.

Liege, liege, liegebeest!

• Q
  • Nu online

Q

@macwolf en anderen: laten wij het maar houden op het reality distortion field...

Moet je na gaan dat Q vanuit het noorden van NL naar de randstad is afgereisd om bij familie die macintosh 512 op te halen. En blij dat hij er mee is. Als een klein kind.

• Bigs
  • Niet online
Ik heb een Macintosh SE (toen al met Superdrive *D en een SE/30 gehad (met BNC netwerk maar zonder het juiste systeem ervoor).. op een gegeven moment met een grote schoonmaak weggegooid omdat ik er toch niks mee deed :o (spijt)

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 17:06
Ik heb nog een van de ALLEReerste 128KB Mac's hier staan, zelfs nog een 110V. model (Amerikaans).
Het leuke van die machines is ook dat je gewoon een soldeerbout kan pakken, kijken welke contacten er niet helemaal lekker meer uit zien, solderbout erop met een beetje prut en voila hij doet het weer :)
Oh ja, die machine was van Shell; een computer die ze van Apple hebben gehad als promotie, toen is er iemand van daar naar NL verhuisd in 1995 en heeft ie Mac mee gesniekt. Hij deed het niet meer en heeft hem bij mij gedropt.

[ Voor 29% gewijzigd door Uberprutser op 31-01-2005 22:31 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Q
  • Nu online

Q

Ballebek schreef op maandag 31 januari 2005 @ 22:29:
Ik heb nog een van de ALLEReerste 128KB Mac's hier staan, zelfs nog een 110V. model (Amerikaans).
Het leuke van die machines is ook dat je gewoon een soldeerbout kan pakken, kijken welke contacten er niet helemaal lekker meer uit zien, solderbout erop met een beetje prut en voila hij doet het weer :)
Oh ja, die machine was van Shell; een computer die ze van Apple hebben gehad als promotie, toen is er iemand van daar naar NL verhuisd in 1995 en heeft ie Mac mee gesniekt. Hij deed het niet meer en heeft hem bij mij gedropt.
Als je nog de middelen hebt om wat terminal software op een disk te zetten zou je er nog een 'nuttige' bestemming aan kunnen geven: een seriele terminal voor je unix doos ;) Heb zelf de middelen niet, maar anders zeker gerealiseerd.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:31

Nietzman

Woei!

Q schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:50:
Als je nog de middelen hebt om wat terminal software op een disk te zetten zou je er nog een 'nuttige' bestemming aan kunnen geven: een seriele terminal voor je unix doos ;) Heb zelf de middelen niet, maar anders zeker gerealiseerd.
Bij het bedrijf waar ik verliefd op Apple werd deden ze dat ook om hun webservers mee te beheren.

Hoeveel 086systemen zullen tegenwoordig nog op dergelijke manier gebruikt worden? :+.

• Q
  • Nu online

Q

Nietzman schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:29:
[...]

Bij het bedrijf waar ik verliefd op Apple werd deden ze dat ook om hun webservers mee te beheren.

Hoeveel 086systemen zullen tegenwoordig nog op dergelijke manier gebruikt worden? :+.
Ha! je moest eens weten hoeveel profijt ik nog heb gehad van mijn 386 laptop met DOS en kermit... ;)

Helaas: R.I.P. :(

Verwijderd

Topicstarter
De Apple revolutie met dank aan dawuss voor de mirror :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2005 21:26 ]

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Nietzman schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:29:
[...]

Relatief oude systemen kan je ook nog prima uitrusten met een BSD variant of lichte windows versie om zo een terminal sessie op te bouwen met een windows terminal server op een ongeveer zelfde manier als hier bedoelt wordt denk ik

Blijf het overigens wel heel gaaf vinden om zo'n presentatie bij te wonen, ook al is het maar virtueel :)

Deze plek is te koop.

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2025
Moet zeggen dat er wel heel veel fouten in die apple revolutie jpg zitten. Verkeerde namen/ verkeerde foto's.

verder wel erg leuk, jammer dat ik ze niet meer heb, heb ze bijna allemaal gehad, helaas heeft een brand ervoor gezorgd dat alles verwoest is.

voor
Afbeeldingslocatie: http://blog.macmouse.nl/wp-content/gallery//oude_slaapkamer/dscn0420.jpg
na
Afbeeldingslocatie: http://blog.macmouse.nl/wp-content/gallery//brand/dscn1968.jpg

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2025

Wietse

¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 00:16:
De introductie van de iMac was een kleine verwijzing naar de presentatie uit '84, jammer dat daar geen filmpje meer van te vinden is.

[afbeelding]

hello... (again) :)
Of toch wel?

http://www.esm.psu.edu/fa...s/movies/1984macintro.mov

[ Voor 2% gewijzigd door Wietse op 07-02-2005 23:51 . Reden: Niet goed gelezen ]

Verwijderd

Heb je de TS wel gelezen? Dit is het filmpje uit de topicstart, en niet het filmpje wat hij bedoelt. Dit is het filmpje van de introductie van de mac in 1984. Hij wilde een filmpje van de introductie van de iMac

• Bigs
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 00:05:
[...]

Heb je de TS wel gelezen? Dit is het filmpje uit de topicstart, en niet het filmpje wat hij bedoelt. Dit is het filmpje van de introductie van de mac in 1984. Hij wilde een filmpje van de introductie van de iMac
Dat had hij zelf ook al gezien volgens mij, getuige de streep door de opmerking en het commentaar bij zijn edit :)

Verwijderd

Topicstarter
macmouse schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:13:
Moet zeggen dat er wel heel veel fouten in die apple revolutie jpg zitten. Verkeerde namen/ verkeerde foto's.

verder wel erg leuk, jammer dat ik ze niet meer heb, heb ze bijna allemaal gehad, helaas heeft een brand ervoor gezorgd dat alles verwoest is.

voor
[afbeelding]
na
[afbeelding]
zonde :{

Verwijderd

Wel grappig hoe die mensen reageren. Bijna elke zin die hij uitspreekt wordt door een gegalm van applaus gevolgd. :D
offtopic:
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe het muziekje heet wat er gedraaid wordt tijdens de presentatie?

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Chariots of Fire van Vangelis

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Verwijderd

Hartelijk bedankt!

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-12-2025

t-h

Pindkaas schreef op zondag 30 januari 2005 @ 02:12:
Ik sta versteld van de de layout van het OS, wat een enorme overeenkomsten met OS X.

Beetje het Porsche idee; gewoon 1 idee maken en dat jarenlang blijven gebruiken aangezien het gewoon een super-idee is :D
inderdaad, iets wat goed is meot goed blijven :)

heb ook genoten van het filmpje.. hardstikke mooi
het lijkt wel een cabaretvoorstelling :P

[ Voor 5% gewijzigd door t-h op 10-02-2005 10:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 00:05:
[...]

hopelijk komt dat ook nog eens via internet boven water

hier is nog wel een interview van CNBC en Steve Jobs vlak na de lancering van de iMac.

Afbeeldingslocatie: http://www.channelu.com/Transcripts/images/sjcnbc2.320x240.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.channelu.com/Transcripts/images/sjcnbc3.320x240.jpg
Because Apple hasn't made a really compelling product under a few thousand dollars, under two thousand dollars in a few years. So iMac is, is Apple's vision of what a consumer computer should be. And that is a great computer that you can take home, take out of the box, and be cruising the internet within about 10 minutes.
De iMac was eigenlijk volgens dezelfde visie als de eerste Macintosh gebouwd. Met de iMac was meteen ook de iHype geboren. Niet alleen stond de i voor internet, maar ook voor 'ik' wat suggereerde dat de producten meer waren dan alleen domme machines. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 15:47 ]

Pagina: 1