Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] ouwe-koe warning weg bij gesloten topic

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 13:12

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Originele naam he? ;)

Wat ik bedoel is dat hier een topic staat: dvd inlay
dat vrij oud was en vrij nutteloos gekickt was. Toch las ik het helemaal door (en verbaasde me zelfs dat Gitaarwerk het geschreven had :P ) omdat de data bovenaan de posts niet rood waren maar grijs, en dat zegt mij dat het nog recent en leeswaardig is.

Kennelijk verdwijnt die ouwe-koe-warning in de datum/tijd v.e. posting zodra ie gesloten is, omdat je dan toch niet meer gewaarschuwd hoeft te worden want er is geen mogelijkheid tot replyen? Mag het in alle gevallen rood zijn?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dit heeft als nadeel dat er bij veel dingen zoals FAQs ook ineens een dikke waarschuwing komt dat het een oude koe betreft.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

I.d.d., niet echt een bug, die rode meuk is gekoppeld aan je rechten, zolang je er mag reageren krijg je dus die melding (en ik zie ze dus ook nog gewoon ;) ).

Sowieso kun je altijd zien aan Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/oldquote.gif dat het een oude reactie betreft ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.