Toon posts:

[OH MUIS]muis keuzen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik ben ook zoek naar een nieuwe muis ...
ja duidelijkheid ik weet het ;)

ik heb aleen een aantal eisen

DRAADLOOS
LANGE levensduur batterij
extra knopjes welkom
prijs cato rond de 30/40 euro

okej wat wil ik weten

Welk merk + type ?
Ervaring.

ik heb al gezocht en tot nu toe gaat me voorkeur uit naar Logitech Cordless Pilot Wheel Mouse
dit omdat logitech eigelijk naar mijn mening wel goed is .
maar ja 30 euro kijk als die batterij binnen een week leeg is ofzo heb ik er niks aan.

dus mensen kom maar op met al je muizen en ervaringen . ?

//edit

sugesties op desktop sets zijn ook welkom

en natuutlijk OPTISCH

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 23:49 ]

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 20:47

JvdM

<---->

ik heb de MX700, doet superlang met batterij. prijs weet ik niet precies --> zie pricewatch. Draadloos utieraard, en aantal extra knopjes die ook echt nuttig zijn
ben er heel tevreden over

[ Voor 10% gewijzigd door JvdM op 29-01-2005 23:18 ]

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:19

MBV

De MX700 doet extreem kort met zijn batterij, in vergelijking met de 'gewone' optische muizen van Logitech. 1 week t.o.v. 1 maand ofzo. Voordeel is wel dat je hem als je klaar bent in de docking kan zetten, en hij vanzelf oplaad zonder de batterijen eruit te halen.

Als je het mobiel wil gebruiken en daarom een lange accuduur nodig hebt, kan je eens denken aan de notebook-muizen. Die hebben ook een aan/uit knop, zodat ze niet bij elke beweging oplichten.

Verwijderd

Topicstarter
zo mx 700 ja dat dan de battarij sneller leeg is maak niet uit omdat je hem desnoods s'nachts in de opladen doet ..
maar eigelijk valt die een beetje buiten me budget met ze (pricewatch) 56 euro

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
MX510 ?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:50

Piggen

Lekker bakkie

Die is niet draadloos ;)

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:19

MBV

je hebt er een hele goeie muis aan denk ik. Heb hem zelf niet, omdat hij niet in mijn linkerhand past :)

Als je een andere muis koopt, raad ik je aan om er een setje batterijen te kopen. Bij sommige winkels zoals paradigit, die ze graag kwijt wil :) kan je voor 10 euro GP 1600mAh batterijen kopen met lader (De nite-lite). Geen topcapaciteit, maar aangezien het voor een draadloze muis niet zo gek veel uitmaakt hoe groot de capaciteit is...

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

De Logitech Click! cordless lijkt me wel een goede.

Logitech zelf zegt dat die 5 weken meegaat op een batterijlading (*Based on typical office use five days per week.)

Pricewatch

• Ilya
  • Niet online
Achja, draadloos.. Koop in iedergeval niets draadloos zonder dockingstation, want die dingen kosten na een jaar meer aan batterijen dat het ding zelf ~_~. Nou, als je bereid bent een beetje extra te betalen zou ik zeker een MX1000 kopen, ik weet dat het het dubbele van je budget is, maar ik heb hem ook, en hij is gewoon superfijn :D (Nee, hij is niet lomp, wel groot :P )

Verwijderd

Topicstarter
batterijen kosten niet zoveel je inversteerd gewoon 1x in oplaad batterijden opladen heb ik al voor aa en aaa in muis gaat zeker AAA ?

• Ilya
  • Niet online
geloof 2x aaa, maar oplaadbare werkte bij mij maar 2 dagen :/ zal wel aan mij liggen :9

Verwijderd

Topicstarter
TheFrozen schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 23:43:
geloof 2x aaa, maar oplaadbare werkte bij mij maar 2 dagen :/ zal wel aan mij liggen :9
ja en welk merk had je want dat moet ik echt niet hebben

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik stem ook voor de MX700. Ik ben zeer kritisch wat muizen betreft en heb er al een hele lading geprobeert. Zowiezo vind in de Microsoft muizen slecht. Logitech maakt m.i. nog steeds de beste muizen. De MX700 ligt zeer goed in de hand, echt perfect. Zelfs na lang muizen krijg ik geen moeie hand. Hiji s zeer nauwkeurig, met diverse extra knoppen. En hij glijdt ook heerlijk, iets dat sommige andere merken niet doen.
Ik heb hem samen met het toetsenbord als Logitech Wireless Desktop MX set.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

iig geen Trust :P

Ding van mn ouders (draadloos, maar natuurlijk goedkoop) heeft na een jaar redelijk wat kuren (wil niet meer in zn docking station opladen enzow)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 23:58:
iig geen Trust :P
Ding van mn ouders (draadloos, maar natuurlijk goedkoop) heeft na een jaar redelijk wat kuren (wil niet meer in zn docking station opladen enzow)
En ook geen Medion. Ik had een el-cheapo wireless desktop setje met muis van Medion gekocht, maar na een kwartier had ik al kramp in m'n handen. Tevens was ie van slag zodra ik m'n FSB opschroefde naar 235. Met die MX700 dus nergens last van :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Optisch? Wat oud zeg.. :P Ik heb nu net een paar dagen de Logitech mx1000 met een laser inplaats van led technologie. En inplaats van batterijen een lithium accu die erg lang meegaat en zichzelf weer oplaad in het basis station.

Het is de eerste wireless muis ZONDER lag... wat een heerlijkheid, dat was voor mij de reden om nooit een wireless muis te nemen. Ik ben noal een frequent CounterStrike speler en dan is lag echt funest. En skippen / moeilijk doet ie nooit vanwege die laser (volgens de doos weer 20x beter dan de beste optische muis, zal wel met een korrel zout genomen moeten worden maar hij is erg smooth vergeleken bij me MS explorer 3.0).

edit:
Hmm, inkoop issie 51 euro, valt dus buiten je prijsklasse

[ Voor 12% gewijzigd door Blue2k op 30-01-2005 00:15 ]

• Ilya
  • Niet online
Nope, GEEN Trust, ik had een logitech, die zat combi met mun tobo.. En die Microsoft muizen die zijn inderdaad niet erg goed..die probeerde de mycom me nog aan te smeren :(
Maarja, voor dat geld is er geloof ik geen draadloze Logitech van de MX serie, wel?

Verwijderd

Topicstarter
kijk geld tjah ... het moet niet veel gekker worden ...

ik ben er volgens mij uit dat het logitech gaat worden ...
denk de oplaadbare click.

• HiDNN
  • Laatst online: 18-02 12:30
tsja..de MX1000 van Logitech >:)

Wel wat boven je butget...maar dan heb je ook wat })
(en ja k`spreek uit ervaring :P)

Verwijderd

Topicstarter
Oooh jah

ik ben GEEN pc gamer ... dus een echte game muis hoeft het niet te zijn

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Thesilence07 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 00:14:
tsja..de MX1000 van Logitech >:)

Wel wat boven je butget...maar dan heb je ook wat })
(en ja k`spreek uit ervaring :P)
Idd :) Maar ik vind het toch wel ff wennen. Heb de laatste jaren (4 jaar) alleen maar MS muizen gehad (intelli explorer range, begonnen bij 1.0).

• Ilya
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 00:17:
Oooh jah

ik ben GEEN pc gamer ... dus een echte game muis hoeft het niet te zijn
MX1000 is voor alles geschikt :P

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Cordless Click van Logitech. Gewoon de kwaliteit die je van een Logi muis mag verwachten en gaat vrij lang mee.

En... hij valt binnen je budget. ;)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
dreeke schreef op zondag 30 januari 2005 @ 00:46:
Cordless Click van Logitech. Gewoon de kwaliteit die je van een Logi muis mag verwachten en gaat vrij lang mee.

En... hij valt binnen je budget. ;)
batterij ervaring ?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Nooit klachten over gehad (van mensen die hem hebben gekocht). Ga uit van boven gemiddeld...
Sweex muizen heb ik ook verkocht en die kwamen allemaal terug omdat steeds na een paar dagen de batterijen op waren.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zit het me de click wireless plus oplaad station mensen ervarin er mee ?

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

[google=logitech click! cordless review]

[google=logitech click! wireless review]

:)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb me er in verdiept en twijfel nu tussen:
(prijzen zijn van mycom)
http://www.mycom.nl/f2/images/products/49939mcl.jpg
Logitech Cordless Click! 39.95

http://www.mycom.nl/f2/images/products/60978mcl.jpg
Logitech Cordless Pilot Wheel Mouse 29.95

http://www.mycom.nl/f2/images/products/66270mcl.jpg
Logitech Cordless Desktop Express 34.95

http://www.logitech.com/lang/images/0/5791.jpg
Logitech Cordless Desktop EX 100 39.95

de prijzen liggen goed bijelkaar maar ja als ik voor een 10 tientje meer een deskopt heb ofzo..
goedkoper houd dat ook in slechtere kwaliteit...
levensduur batterij ..

suggesties en ervaringen welkom

Verwijderd

Topicstarter
kom op mensen die even ervaringen met draadloze shit ?

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Hoe onwaarschijnlijk het ook klinkt...
Ik heb erg goede ervaringen met deze Trust muis.

http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=12328

Ik heb nooit nieuwe batterijen hoeven kopen, zijn oplaadbaar uiteraard. Hij werkt prettig en heeft 2 extra knoppen.
Ik ben nu overgestapt op een Logitech MX510, met draad dus, omdat die toch iets nauwkeuriger is bij het gamen en de mogelijkheid bied om de vernieuwings frequentie aan te passen van de USB poort (dit heeft geen effect op een draadloze muis). Al is het verschil minimaal merkbaar.

Verwijderd

Topicstarter
tjah over die muis heb ik goede ervaringen gehoort ben ook ZEER teverede met me trust muis met draad..
maar ja draadloos trekt me toch meer na de kant van logitech

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:29
ik hier de Cordless optical mouse for note books. gekocht voor 34 euri bij de media markt. geen last van lag via fast rf. 2 duracell betterijtje erbij.

ik heb voor deze gekozen omdat hij vrij klein is, omdat de ontvanger zeer klein is en omdat er gewoon AA batterijen in kunnen. en daar heb ik altijd wel een vol setje van liggen

https://f1nerd.nl

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Als ik jou was zou ik een Logitech® Cordless Click!™ Plus nemen.. ;)

Heb em zelf ook en muist prima.. ligt ligger in de hand.. etc.. >:)
Hoelang de batterijen precies mee gaan weet ik niet.. :P omdat ik de muis, als de pc uit staat, in het docking station zet.. ;)

Ik zou zeker een muis nemen met docking station, omdat je dan steeds weer nieuwe batterijen kunt kopen... of je moet ze steeds opladen...

Ik heb namelijk ook een Logitech MX500 (meen ik) gehad...
en die was dus zonder docking station en heb daar oplaadbare batterijen in gehad, dus ik moest me batterijen steeds weer opladen... en de batterijen gaan steeds korter mee.. naarmate je ze vaker oplaad...

mijn keuze zou zeker de: Logitech® Cordless Click!™ Plus zijn.. >:)

Gewoon een top muis..

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik toch maar voor desktop setje ga ..

aangezien ik verliefd ben op het zwarte internet toetsenbord die in dit setje zit :

Logitech Cordl. Desktop Black OEM, US-layout

Afbeeldingslocatie: http://www.challengecomputers.nl/pix/160086.jpg

voor maar 39

mensen met ervaring dan hier mee...
mooie is dat er AA batterijen in gaan..

Verwijderd

Topicstarter
btw wat is de levensduur bij normaal gebruik van zo'n muis cq desktop set ?
natuurlijk van logitech

Verwijderd

Topicstarter
kickje..

kom op mensen deel wat ervaring de tijd dat ik hem moet gaan kopen komt dichterbij .
wat is eigelijk het veschil tussen een desktop van 35 of een muis van 35.
behalve dat er bij een desktop natuurlijk eeen toetsenbord bij zit :P

is dit kwaliteit verlies ?

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 13:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
het allerlaatste kickje en vraagje .. ik ga hem morgen kopen dus alle info is nu nog welkom .

ik heb hier op me stage een desktop setje waar nog een muis met balletje bij zit...
dat is toch ouderwets, de nieuwere zijn toch optisch ?

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Zeker wel optisch ja. Ik weet niet eens of je nog wel balmuizen kan kopen. In jouw schoenen zou ik liever een muis kopen van 39 euor dan een heel setje voor dezelfde prijs. Als je logitech koopt heb je dan zeker kwaliteit spul, welke muis je ook koopt. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
daar zit ik dus ook mee wat is de kwaliteit verhouding tussen een logitech muis van 39 en een logitech desktop setje van 39 ...
het verschil moet toch ergens in zitten

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik heb hier een Microsoft muisje, en wel de Wireless IntelliMouse Explorer 2.0 (Black leather edition 8)). Hij is al een beetje oud, maar de nieuwe wireless muizen van microsoft zijn niet heel anders volgens mij. Ding ligt lekker in de hand, en doet erg lang met de batterijen. Er gaan 2 AA batterijen in, en als ze van een beetje goede kwaliteit zijn (Duracell, Philips Longlife) kan je er zeker wel bijna een half jaar mee vooruit (ik heb 'em nu bijna anderhalf jaar, en zit aan m'n derde setje batterijen). D'r zitten in totaal 4 knoppen en een scrollwieltje wat ook als knop kan werken op, dus wat dat betreft is ie aardig compleet.
Prijs ligt volgens mij tussen de 40 en 50 euro, maar dat zal je zelf even moeten opzoeken. Ik ben er erg tevreden mee :).

Frogstar#2151

Verwijderd

Topicstarter
ik heb niet zulke goede ervaringen met microsoft..
ik ga voor logitech..

maar toch bedankt voor de uitlag en ervaring te delen

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-02 21:39
De muizen van microsoft vind ik wel fijn, maar bij mijn draadloze desktop set was het toetsenbord van microsoft de reden waardoor ik hem terug heb gebracht. Ik weet ook niet welke set ik nu ga kopen.

MvG. Jack©© :O

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Pagina: 1