doom3

Pagina: 1
Acties:

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 20:27
Ik hoor dat doom3 in februari zou moeten komen, heel leuk allemaal als het waar is, maar ik heb nog nooit een screenschot of wat dan ook van het spel gezien ????
Meestal hoor je al 2 jaar van tevoren iets over legandarische spellen, zoals diablo2 en warcraft3 , maar ik weet nog helemaal niks van dit spel??

Of klopt die release datum niet ???

• Speedy
  • Laatst online: 18-02 10:06
Denk het niet, dan brengt ID namelijk RTCW uit, Doom 3 duurt nog wel wat langer :(

Flickr | Lego collectie

• Carel
Hmmm en wolfenstein, Duke 4ever..... Ik kan het niet meer volgen, wat wanneer komt , iedere keer is het weer een ander verhaal
:((((((((((((((((((((((

Verwijderd

En dat zal helaas altijd wel zo blijven :'(

Verwijderd

RTCW wordt niet door ID uitgebracht, maar door Activision of Raven dacht ik.

En Doom3 kan best wel is een teleurstelling gaan worden denk ik, ik heb gehoord dat ze de gameplay van de originele doom serie willen aanhouden, oftewel je kunt niet springen en zo zijn er nog een paar van die dingen die ze eruit laten... |:(
Dat heb ik een keer ergens gelezen in een interview met John Carmack van ID software.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op zaterdag 06 januari 2001 14:55 schreef Raikane het volgende:
Dat heb ik een keer ergens gelezen in een interview met John Carmack van ID software.
Uh... een interview dat een tijdje geleden in dit forum gelinked werd? Want dat was een puur sarcastisch interview; hij zat echt te BS'n :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Carel
Dus Doom3 is dan echt hersenloos, als je niet kunt dodgen/springen/omhoog en omlaag kijken... als dat zo is wordt het een mega flop ... elke beetje 3d actie fan gaat echt niet terug in de tijd met alleen de pijltjes toetsen lijkt mij, dat zal wel heel triest zijn.....

Verwijderd

Op zaterdag 06 januari 2001 14:59 schreef Acolyte57 het volgende:

[..]
Uh... een interview dat een tijdje geleden in dit forum gelinked werd? Want dat was een puur sarcastisch interview; hij zat echt te BS'n :)
nee die was het niet...

• Speedy
  • Laatst online: 18-02 10:06
Op zaterdag 06 januari 2001 14:55 schreef Raikane het volgende:
RTCW wordt niet door ID uitgebracht, maar door Activision of Raven dacht ik.
neh, door die Xatrix gasten gemaakt, maar ID kijkt over de schouders mee, Activision brengt alle ID software uit.

Flickr | Lego collectie

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:41
Op zaterdag 06 januari 2001 14:59 schreef Acolyte57 het volgende:
Kan iemand dit interview nog achterhalen, kan hem niet vinden. Lijkt me wel lachen...

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Kan het zo snel niet in de archieven vinden :( maar hij zei daar namelijk ook in dat je niet zou kunnen springen in Doom3...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 15-02 15:14
Ik zit nog eigelijk op deel 2 van ROTT (rise of the triod?) te wachten :)
Pagina: 1