[Flash MX2004 Pro] Raar actionscript probleem

Pagina: 1
Acties:

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Ik ben voor school al een paar dagen bezig met een pong spelletje te maken.
Opzich heel simpel en basic, dus geen probleem zou je zeggen.

Nu besloot ik vandaag wegens een andere opzet helemaal opnieuw te beginnen. Frisse code en alles proberen in functies te vatten.
Nuja, ik loop al meteen tegen een probleem op.
Ik heb een heel simpel stukje code geschreven om m'n balletje rond te sturen, maar dit werkt al niet.
Ik zie persoonlijk echt niet waarom dit niet zou werken, daarom schakel ik jullie hulp in.
Het zal wel iets heel raars zijn dat ik over het hoofd zie, maar ik snap het toch echt niet meer...

de file: pong.fla

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-04 22:31

JvdM

<---->

ik ben nu ook een paar dagen met AS bezig, leuke oefening voor me, om dit op te lossen :P
hier istie http://www.vd-meij.nl/pong.fla

zo raar was het niet dat ie t niet deed. Je gaf niet aan wanneer de functie moest worden uitgevoerd :) en je bent de stop(); vergeten.

[ Voor 35% gewijzigd door JvdM op 29-01-2005 21:38 ]

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Die onEnterFrame functie is wel handig ja, alleen een beetje moeilijk gekozen naam :?

Ik vind het overigens nog steeds raar dat mijn versie het niet deed. Ik gaf in frame 2 aan dat de functie uitgevoerd moest worden. Stop was niet nodig in mijn versie.
Ik laat em nog even online staan voor als er iemand is die er het fijne van weet, ben wel benieuwd :)

thanks voor de hulp iig :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 10:26

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

ik denk dat dit echt een nuttig topic voor de Search gaat worden ja }:O

Stoer; Marduq

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-04 22:31

JvdM

<---->

Atgast schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 23:33:
Die onEnterFrame functie is wel handig ja, alleen een beetje moeilijk gekozen naam :?

Ik vind het overigens nog steeds raar dat mijn versie het niet deed. Ik gaf in frame 2 aan dat de functie uitgevoerd moest worden. Stop was niet nodig in mijn versie.
Ik laat em nog even online staan voor als er iemand is die er het fijne van weet, ben wel benieuwd :)

thanks voor de hulp iig :)
Ik heb niet gekeken wat je fout hebt gedaan :P alleen de code vervormt zodat ie wel werkt.