kapotte 3com?

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb es 2dehands een 3com 3c900B PCI gekocht. Hij werkte alleen niet goed in de PC die ik toen had (p233 met oud mobo'tje). Ik dacht dat het aan de oude PC lag en heb dat kaartje dus maar in de kast gelegd en gebruikte gewoon mn realtek kaartje.
Nu heb ik een ander mobo, processor, video etc. (kortom nieuwe PC) en ik probeerde die 3com weer es en hij doet het nu NOG niet.. Zowel onder win98/ME als win2000 loopt het hele systeem vast, meteen of na een paar minuten als er netwerkactiviteit is :(

Is dit 3com kaartje dus kapot? Of staat op de kaart misschien iets verkeerd ingesteld (dmv een utility?)

Ik heb ook es gehoord dat er op 3com kaarten levenslange garantie zit.. geldt dat ook voor mij? Of moet ik wel het aankoopbewijs ed. hebben?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
je hebt utilitys, www.3com.com en dan drivers.. een bestandje van 3xc509cfg.exe die draai je dan en dan kun je met f4 hem configureren, help dit niet, dan opsturen naar 3com lifetime garantie :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 21:56

CAP-Team

XBL: CAPTeam

dat klopt, gewoon opsturen die hap en je krijgt 'n nieuwe. hebben we bij mij op 't werk al een paar keer gehad.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Als ik dat geweten had dan had ik minder moeite hoeven doen.
Ik heb 'n custom repair uitgevoerd, een UTP-connector-transplantatie. UTP contactje was beetje lam, daarom deed 'ie het vaak twijfelachtig of helemaal niet.
Draait nu weer perfect 8-).
(Ook 'n 3C900B-combo btw)

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kan iemand mij een adres geven waar ik die dingen naar toe moet opsturen en hoe dat precies in zijn werk gaat?

Verwijderd

Zou ik ook wel willen weten.

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 16:47

AntonT

One Ton!

Tjek http://support.3com.com/index.htm eens.

Zal je vast wel wat vinden.
Pagina: 1