Toon posts:

Synchronisatie desktop en notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op dit forum heb ik verschillende mogelijkheden gezien om bestanden te synchroniseren tussen een notebook en een desktop. MS Exchange server, optie in Windows XP, freewareprogramma's filesync en total commander en betaalde programma's als easy2sync.

Ik kom er echter niet uit wat de beste methode is om outlook *.pst-bestanden en de bestanden op mijn documenten-directory te synchroniseren.

Graag hoor ik van jullie ervaringen dan wel krijg ik advies wat ik het beste kan doen om een desktop en notebook te synchroniseren. Ik wil gewoon bestanden synchroniseren, dus niets moeilijks met servers e.d.

Links naar andere threats zijn welkom. Ik zie door de bomen het bos even niet meer.

Bij voorbaat dank
Gsoes

Verwijderd

Misschien tijd om gewoon iets te gaan proberen..

Voor synchroniseren gebruik ik Syncback -> http://www.2brightsparks.com/syncback/syncback-hub.html

Ik zou zeggen: probeer het eens. Met de (niet-gratis) Pro versie kun je nog meer als je daar behoefte aan hebt.

Verwijderd

Dit is ook wat ik zoek! Ik had er eigenlijk nooit bij nagedacht dat dit gewoon mogelijk was... Ik heb ook een notebook en een pc, ik synchroniseerde altijd op de spartaanse manier (kopp. -> plakken)... Ik ben benieuwd wat voor tips er worden gegeven.

Verwijderd

Ik vind het het makkelijkste als je je mijn documenten folder op je notebook "verplaatst" naar de gedeelde mijn documenten op de desktop en dan offline files en folder aanzet.
Zo wordt de mijn documenten dir van de notebook automatisch gesynchronizeert met de desktop.

Als je hier dan je .pst bestand zet, wordt dit mee gesynchronizeerd.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Er zijn zat syncprogrammas te vinden.

Exchange is een communicatiepakket voor bedrijven. [search=synchroniseren bestanden netwerk] zou je al een schat aan info moeten opleveren :) Lees dus ook Software Algemeen - Beleid en Software Algemeen - FAQ nog eens aandachtig door,

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.