Voor school werk ik met solidworks en heb dus via via een copy kunnen bemachten (2004). Nou deed ie het een hele tijd perfect, maar de laatste tijd krijg ik steeds vaker dat ik de melden krijg dat een bepaald onderdeel een onverwachte bestandsindeling heeft. Hierna verdwijnt het onderdeel. Eerst was het dus maar 1 onderdeel maar nu steeds meer. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Anders koop / haal je lekker de studentenversie op school. Hier in Delft is'tie gewoon gratis voor 1e jaars studenten, en ouderen kunnen m ook wel halen.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Serieus? Leuk dat dat ook aan ons vertelt word. Kan je me toevallig vertellen waar ik die kan halen. Kdoe zelf IO maar ons werdt verteld dat we het maar aan ouderejaars moesten vragen. Ben nu tweedejaars en heb geen les daarin meer dus kweet niet precies hoe het nu gaat.Boss schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 20:27:
Anders koop / haal je lekker de studentenversie op school. Hier in Delft is'tie gewoon gratis voor 1e jaars studenten, en ouderen kunnen m ook wel halen.