Hallo,
Ik ben dus bezig met het samenstellen van een pc, die ik rond maart ga kopen, ik heb dus het volgende
Behuizing : Asus TA 250
Processor : AMD Athlon 64 3000+ (1.8 GHZ)
Mobo : Asus A8N-SLI Deluxe
Geheugen : Corsair XMS Dimm 1 GB
Grafische Kaart : Asus EN6600 GT/TD
DVD Brander : Asus DWR-1604p
harde schijf : Maxtor S-ATA 200 GB
Nu is mijn vraag is deze pc goed voorbereid op de toekomst en kan ik er redelijke games op spelen?
Mischien is het ook wel handig om er een tv kaart bij te doen of een tweede 6600 gt want dat was mogelijk geloof ik met SLI is dat beter denken jullie en wat voor resultaat krijg je dan beter?
Kan je ook een 6600 gt en dan bijv een 6800 ultra naast elkaar zetten?
Aangezien ik hem pas in maart ga kopen weten jullie dan ook of er in de tussentijd betere mobo's uitkomen want die ik nu heb is wel een goede geloof ik.
groetjes.
Ik ben dus bezig met het samenstellen van een pc, die ik rond maart ga kopen, ik heb dus het volgende
Behuizing : Asus TA 250
Processor : AMD Athlon 64 3000+ (1.8 GHZ)
Mobo : Asus A8N-SLI Deluxe
Geheugen : Corsair XMS Dimm 1 GB
Grafische Kaart : Asus EN6600 GT/TD
DVD Brander : Asus DWR-1604p
harde schijf : Maxtor S-ATA 200 GB
Nu is mijn vraag is deze pc goed voorbereid op de toekomst en kan ik er redelijke games op spelen?
Mischien is het ook wel handig om er een tv kaart bij te doen of een tweede 6600 gt want dat was mogelijk geloof ik met SLI is dat beter denken jullie en wat voor resultaat krijg je dan beter?
Kan je ook een 6600 gt en dan bijv een 6800 ultra naast elkaar zetten?
Aangezien ik hem pas in maart ga kopen weten jullie dan ook of er in de tussentijd betere mobo's uitkomen want die ik nu heb is wel een goede geloof ik.
groetjes.