Kan niet inloggen op hotmail vanaf huidige netwerk

Pagina: 1
Acties:

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik heb het probleem dat ik niet kan inloggen op een hotmail account vanaf het huidige netwerk. Maakt niet uit met welke account ik wil inloggen, ze doen het wel bij vrienden enzo, maar hier niet.
Ik heb het ook geprobeerd op een andere pc binnen het netwerk, maar het wilde niet lukken. Ik heb alles binnen IE op standaard gezet, heb Firefox geprobeerd, zonder resultaat. En dat terwijl hij het voor afgelopen zondag gewoon deed. Er is helemaal niks veranderd aan het netwerk, het enige dat ik weet, is dat msn zondag moeilijkheden had.

Mijn netwerk:
Chello
LinkSys wireless router met DNS server

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Dit heb ik ook gehad had toen te maken met een bug in de http protocol inspector van winroute nu heb jij natuurlijk geen server met winroute maar wel een linksys die vast ook wel url blocking en scanning ondersteund, probeer dit eventueel uit te zetten of nog beter prik een pc direct aan je modem. en kijk of het dan opgelost is, eventueel nog een proxy uitzetten in je browser.

• MightyMauz
Ik heb "block anonymous internet requests" uitgezet en nu doet hij het inderdaad weer. Maar ik ben er eigenlijk niet zo van gecharmeerd, is er niet een andere manier om het goed te krijgen?

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Is er niet een Firmware upgrade voor je router ? waarin deze bug is opgelost, andere oplossing is natuurlijk geen hotmail meer gebruiken maar die lijkt me ook niet gewenst.

• MightyMauz
Ik zal binnenkort eens kijken. Ik doe het namelijk voor iemand anders, hardstikke bedankt Raymond