Welke nieuwsserver moet ik nemen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Beste tweakers,

In eerste instantie zullen jullie denken. Wat een noob vraag. Ken je de search optie niet etc.

Ik ken de search optie en heb ik ook uitgebreid gebruikt maar op deze vraag vind ik geen recent duidelijk antwoord. De vele topics die hierover gaan zijn of oud of niet helder genoeg.
Daarom open ik todh een nieuw topic. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden.

Dit is mijn vraag:

Ik ben lid bij wanadoo en heb adsl basic. De nieuwsserver van hun is erg langzaam. 30kb max.
Ik ben bereid om te betalen voor een goede nieuwsserver. Wat kan ik volgens jullie het beste doen. Ik wil er dingen mee downloaden als films, games, mp3's etc.
Ik las over newzilla of usenet maar vind het erg onduidelijk allemaal. Ik hoop dat iemand mij meer duidelijkheid over kan verschaffen.

Alvast bedankt.

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:58
Dan heb je kennelijk niet goed gezocht:
[rml]Betaalde newsservers met binaries [ deel 3][/rml]

• michielvz
Ik had dat topic ook gevonden maar zoals ik al zei vind ik alles te onduidelijk, te technisch. Ik ben redelijk nieuw hiermee en weet dus niet waar ik op moet letten.

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 22:28
Op binaries4all vind je heleboel informatie voor de beginner...!

Aap!

• michielvz
harmageddon schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 18:25:
Op binaries4all vind je heleboel informatie voor de beginner...!
De afgelopen uren heb ik me op die site geconcentreerd om me zo op dit fenomeen te orrienteren. Dankzij deze site weet ik nu hoe het ongeveer werkt. Ze hebben daar alleen provider servers staan en geen payservers.

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 22:28
Dan moet je aan het topic over binaries @ GoT genoeg hebben...
Daar zie je wat de max snelheid ongeveer is, en hoeveel je er voor moet betalen. En de score natuurlijk.
Dan kan jij voor jezelf bepalen wat je er aan uit wilt geven, en welke snelheid je daar ongeveer voor krijgt e.d.
Succes!

Aap!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

michielvz schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 18:14:
Ik had dat topic ook gevonden maar zoals ik al zei vind ik alles te onduidelijk, te technisch. Ik ben redelijk nieuw hiermee en weet dus niet waar ik op moet letten.
tja, dan is het nog geen reden om een nieuw topic daarover te openen. GoT is een forum voor de gevorderde computergebruiker, van wie wordt verwacht dat als 'ie onbekend is met het onderwerp hij/zij zichzélf verder in gaat lezen om genoeg kennis ervan te krijgen.

Dus het advies is: ga jezelf eerst verder bekend maken met het onderwerp nieuwsservers, en doe vervolgens je voordeel op met [rml]Betaalde newsservers met binaries [ deel 3][/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.