Toon posts:

Luidsprekers lijmen..

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 1 van mijn Elac Cinema Sat2 http://elac.de/en/products/cinema/pro/cinema2sat_si.jpg laten vallen en nu zit de boven en onderkant los. Ik wil dit lijmne of kitten maar ik weet niet goed wat voor soort lijm ik hiervoor moet gebruiken. heeft iemand toevallig ervaring hiermee of tips? Bij voorbaat dank.
Harry

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Misschien is het handig om eerst te vermelden om welk soort matriaal het gaat...

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, het gaat om metaal en hard plastic. (boven en onderkant van hard plastic en de zijkanten van metaal.)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-02 17:51
Epoxy

Bijvoorbeeld Bison Combi power (heb ik zelf ook gebruikt om plastic te lijmen. Sterk spul!)

linkie

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt :)

• daniel75
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:06
Probeer het alleen van je vingers af te houden. Geeft nogal moeilijk verwijderbare vlekken (maar lijmt als de beste)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-02 17:51
kan je trouwens gewoon in de bouwmarkt krijgen, voor als je het niet kan vinden.

Verwijderd

Je kan daar verschillende lijmen gebruiken die geschikt zijn voor zowel hard-plastic's als metaal. Dat klinkt moeilijker dan het is, veel lijmen zijn hier geschikt voor.

Welke precies kun je eenvoudig weg in de bouwmarkt zien, en natuurlijk ook vragen. Zij kunnen je beter helpen dan wij op deze afstand kunnen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.