Toon posts:

mail verzenden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik een email verzend via outlook express met mijn multikabel abbo en ik verstuur dit naar een andere multikabel abbo dan komt die mail gewoon aan. Maar wanneer ik wil versturen naar een hotmail of planet mail adres komt deze niet aan. Ik krijg hier ook geen foutmelding terug dat de email niet is aangekomen. Is dit een instelling fout in outlook express of is dit misschien een fout in de router die is opgenomen in het netwerk?? Graag een reactie

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:38

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Krijg je wel mail binnen als je van een hotmail-adres naar je eigen multikabel-adres verstuurt, of ook niet?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 17:55
Gecheckt of er niet een spam filter/map oid actief is op de acounts waar je het heen stuurd? Zou evt. een optie zijn natuurlijk.

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Her in ieder geval geen probleem met Multikabel -> Hotmail. Ik heb er zelfs speciaal Outlook Express (wat ik beslist niet wil gebruiken in een serieuze situatie) even voor geconfigureerd maar het komt prima aan. Ik zou inderdaad in de spambox kijken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)