LCD Virtual Displayer

Pagina: 1
Acties:

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kwam op inkoopacties een LCD Virtual Displayer tegen voor 150 euro. Een paar jaar geleden zag je dit soort dingen altijd in van die virtual reality filpmjes en het lijkt mij natuurlijk erg leuk om zo'n apparaat te hebben.

Maar heeft iemand ervaringen hiermee? Ik vind de prijs namelijk vrij laag, en dan heb ik al snel een "trust-gevoel". Misschien wel geheel onterecht, daarom deze topic :)

dit is de "verkooptekst" die erbij staat:
Mooi! Deze LCD Virtual Displayer; zeker als je van films en games houdt en nét even naar wat anders wilt kijken dan televisie.
De Virtual Displayer heeft 2 kleine LCD schermen die opgezet 1 beeld vormen van flink formaat. Daarbij zorgen de 2.0 Dolby Digital oortelefoontjes voor een fenomenaal geluid waardoor je er echt helemaal in zit.

Geschikt voor DVD en Game console.

Specificaties:

Beeldgrootte: 90 centimeter op 2 meter afstand
Pixels: 800*225(180k), full color
Kijkhoek: 26 graden
Geluid: Dolby digital 2.0
Functies: Volume, Contrast en Helderheid
Power Input: 5-12V DC
Power Consumptie: 1.0W
Basis Accessoires: AC adapter, eye patch, adapting cables
Afbeeldingslocatie: http://www.camcosystems.nl/images/product/eye_display7c10690254f9b3.jpg

Verwijderd

wel een tof ding, helaas zijn ze moeilijk te gebruiken als je zelf brildragend bent :(

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Heb je misschien een linkje naar deze inkoopactie? Ik kan hem niet vinden :(

Download my music on SoundCloud

• lester
  • Niet online
Hij staat inderdaad een beetje verstopt :)

http://www.inkoopacties.net/ia/dfy9qgy4/1/3vwvn2hb

• dominic

dominic

will code for food

hmm maar eens bestellen en kijken of het wat is..

[ Voor 3% gewijzigd door dominic op 29-01-2005 22:59 ]

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Als ik de specs bekijk die je gepost heb, zie ik staan dat de kijkhoek 26 graden is. Dat lijkt mij een beetje extreem laag, dan moet je dus continu dat scherm recht voor je neushouden als je iets doet. Lijkt me niet echt geschikt. Kijk ff of dit klopt en bekijk eventueel of dit mss geen invloed heeft.

telefoontoestel

• dominic

dominic

will code for food

telefoontoestel schreef op zondag 30 januari 2005 @ 18:06:
Als ik de specs bekijk die je gepost heb, zie ik staan dat de kijkhoek 26 graden is. Dat lijkt mij een beetje extreem laag, dan moet je dus continu dat scherm recht voor je neushouden als je iets doet. Lijkt me niet echt geschikt. Kijk ff of dit klopt en bekijk eventueel of dit mss geen invloed heeft.
Welk scherm?

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

telefoontoestel schreef op zondag 30 januari 2005 @ 18:06:
Misschien maak ik nu een domme opmerking hoor, maar is het niet het idee dat je zo'n bril op je hoofd zet? Dat je dit apparaatje dus recht voor je neus moet houden om te kunnen gebruiken lijkt me dan ook moeilijk een nadeel te noemen :P

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• lester
  • Niet online
sterker nog, hij zit altijd recht op je neus ;)

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-08 11:41
whuahahahaa idd wel grappige reactie hehehe

maar euhm... wat is de vernieuwingsfrequentie? 50hz? is het niet een hoofdpijngenerator als je hem half uurtje op hebt?

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

ik ga hem ook bestellen... mits hij voor 100 euro geleverd kan worden en hij op een laptop aangesloten kan worden. Ik ben benieuwd of dat ding ook echt een stopcontat nodig heeft.. anders is het niet echt portable... lekker in de trein een film prive bekijken.

weet iemand het merk en type?

[ Voor 7% gewijzigd door JaWa op 31-01-2005 00:33 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• dominic

dominic

will code for food

Jazco2nd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 00:21:
whuahahahaa idd wel grappige reactie hehehe

maar euhm... wat is de vernieuwingsfrequentie? 50hz? is het niet een hoofdpijngenerator als je hem half uurtje op hebt?
Het zijn LCD displays, dus de refresh rate boeit niet zo.. Het 'knippert' niet i.t.t. crt's..

Verwijderd

Iemand Reviews van dit ding gevonden op internet ? Ik ben namelijk al even aan het zoeken, maar vindt hier niets over :/

Of heeft iemand zelf zo'n ding ? Hoe zijn de ervaringen mbt beeld, geluid etc..

Verwijderd

Maar ff een kickje, ik ben echt benieuwd naar ervaringen etc, dit omdat er op google (bijna) nix over te vinden is .

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

GWD

Ik ben net zelf ook naar dit ding gaan kijken, zag hem btw staan voor 280 euro's. Maar iig, ik heb ook een aantal reviews gevonden en de conclusie daaruit was dat het voor films ene leuke aankoop is, alleen dat voor PC en Games alles heel erg klein en bijna onleesbaar aangegeven wordt (de letters) en dat het daar dus eigenlijk niet bruikbaar voor is.

Maar voor 150 euro kun je ook niet heel erg veel verwachten lijkt me :)

Never really found a place that I call home...

Verwijderd

Waar heb je die reviews gevonden ?

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
Waarom zou 150 zo weinig zijn , het zijn slechts 2 kleine lcd schermpjes met wat goede oordopjes?
Pagina: 1