Terminal Server op aparte server

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• mvandek2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-11-2025
Ik probeer een aantal goede scenario's te vinden voor de implementatie van MS Terminal Server 2003.

Ik wil de juiste configuratie opzetten, dit is uiteraard afhankelijk van de te gebruiken applicaties, en gebruikers enz. Stel bijv. dat men alleen MS Office incl. Outlook gebruikt, is er dan de noodzaak TS op een apart systeem te installeren?

Als iemand al wat reacties heeft graag, of een artikel, enz.

Bij voorbaat dank!

Mark

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

k wil de juiste configuratie opzetten, dit is uiteraard afhankelijk van de te gebruiken applicaties, en gebruikers enz. Stel bijv. dat men alleen MS Office incl. Outlook gebruikt, is er dan de noodzaak TS op een apart systeem te installeren?
Breng dat dan eerst in kaart voordat je uberhaupt een topic post over het inrichten van een terminal server..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad is het dan wel erg handig om eerst zelf een opzet te doen. Dan denken we graag mee. Maar dit is op deze manier op GoT natuurlijk niet de bedoeling, dan kan je beter een bedrijf inhuren die het voor je doet ;)

Dus doe even een opzet, post die hier en we denken graag mee voor toevoegingen / correcties.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.