Toon posts:

[XP] Windows updates downloaden als bestand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een mogelijkheid om de updates te downloaden als bestand, zodat ik het mee kan nemen op Cd naar een ander adres waar geen breedband internet is.
Kan deze optie niet vinden via Microsoft.com/nl
IK vrees dat ik een vraag stel die vast beantwoord is, maar kan het niet vinden via zoeken...

Alvast dank voor de tips.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

windows update catalog.

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/en/default.asp

[ Voor 59% gewijzigd door alt-92 op 29-01-2005 16:01 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

hier kan dat

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 16:16 . Reden: Link aangepast ]

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:28

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

En als beide bovenstaande links nog niet genoeg zijn, je kan ook een update-CD bij Microsoft bestellen (gratis).

EDIT:
En dat kan hier.

[ Voor 36% gewijzigd door Freee!! op 29-01-2005 16:08 . Reden: URL toegevoegd. ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Topicstarter
Dank
Die laatste link snap ik niet. Dat is vast een fout,die verwijst naar zoekresultaten.

echter, De eerst genoemde link http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/en/default.asp die had ik, alleen in NL dan: http://v5.windowsupdate.m...nsumer/default.aspx?ln=nl , maar wat moet ik vervolgens dan selecteren, klikken ,aanvinken? :?
Ik zit er al een half uur mee te knoeien..
( updates bestellen is geen optie, ivm tijdgebrek)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 16:08 ]

Verwijderd

Ik heb de link aangepast. Dan kun je gewoon op de updates zoeken die je hebben wilt. Dan aanklikken en downloaden maar

Verwijderd

Topicstarter
eh
volgens mij wordt mijn post niet goed gelezen
Ik zoek dus een mogelijkheid om het op te slaan als bestand, niet om te installeren meteen dus

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 16:27:
eh
volgens mij wordt mijn post niet goed gelezen
Ik zoek dus een mogelijkheid om het op te slaan als bestand, niet om te installeren meteen dus
Nou dat kan toch ook gewoon. Update selecteren en dan downloaden -> opslaan als bestand :)
Hier een voorbeeld van een link

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 16:31 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 16:27:
Beetje zelfwerkzaamheid wordt wel verwacht, er staat niet voor niks bij dat het een administrators option is.

[ Voor 8% gewijzigd door alt-92 op 29-01-2005 16:31 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1