Toon posts:

Voeding voor de Shuttle SV25

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden een shuttle gekocht voor iemand, maar nu is de voeding doorgebrand en ik moet er dus een nieuwe voor in de plaats hebben.

Helaas is het zo dat iedereen alleen maar een SilentX voeding te koop heeft voor shuttles, ik dacht eerst dat die zou passen maar dat is niet zo. De voeding in mijn kast zit dwars terwijl die SilentX voeding die ook op pricewatch is te vinden in de lengte hoort te zitten, deze is ook langer dan de kast breed is.

Via een vrij oude/dubieuze site heb ik weten te vinden dat een extra voeding voor de shuttle die ik gekocht heb, een SV25, het type SV15PS heeft. Dit type geeft op google echter maar een paar hits, en kan dus haast niet kloppen.

Ik hoop dat jullie je expertize aan kunnen wenden uit te zoeken hoe ik nog aan een passende voeding kan komen, ik ben namelijk ten einde raad. Ik zit hier met een vrij nieuwe computer waar ik nu niks meer aan heb |:( En ik voel me ook schuldig omdat het de computer van iemand anders is die ik toen voor haar in elkaar heb geschroefd :|

groetjes en alvast bedankt,

Stefan

Verwijderd

Topicstarter
bump? bump! ( sorry )

zijn er trouwens niet standaard voedingen met kleine afmetingen te krijgen, voor rack servers etc. ?

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-02 02:08

Thomix

cAFFEÏNE!

Als je even de afmetingen van de voeding post kunnen ik (en anderen) even kijken of er misschien ook andere voedingen zouden passen.

http://www.kustompcs.co.u..._Supplies_non_ATX_95.html

Hier staan een aantal verschillende voedingen met dito afmetingen... iets erbij dat misschien gaat passen?

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-02 23:18

_Ernst_

Mark It Zero!

Achme maakt goede compacte voedingen. In mijn shuttle heb ik er eentje zitten die prima zijn werk doet. Ik weet niet wat voor afmeting hij moet hebben, dus ik weet niet of die achme voedingen passen.

Maar is het anders niet een idee om naar Shuttle te mailen voor een nieuwe passende voeding (valt misschien nog wel binnen de garantie?)

Last.fm

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

dit ziet er heel goed uit, ik denk dat die Achme AM630BSxxS serie precies de maat is die ik nodig heb. Weet iemand een ( bij voorkeur ) nederlandse winkel die die dingen verkoopt? Op google geeft dat type vrijwel geen hits en het staat ook al niet op de tweakers pricewatch.

Een andere voeding met deze afmetingen is ook prima. ( 150mm*82mm*43mm )

Met vriendelijke groet,

Stefan Kroes

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb naar een aantal computer winkels gebeld om te vragen of ze me zo'n voeding kunnen leveren maar ze hebben het allemaal niet :(

Iemand een idee ?
Pagina: 1