muis voor volumeregeling gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
Hallo,

Ik weet niet helemaal zeker of dit in dit topic thuis hoort. We zullen wel zien :)

Ik heb hier een draadloze 5 knops muis van sweex waarvan ik de 2 zijknoppen niet van gebruik. Nu had ik iets in gedachte om die knoppen te gebruiken voor de volume regeling.

Ik wil bijvoorbeeld dan de linkse knop gebruiken om daar het geluid harder mee te zetten, en ded rechtse om het geluid zachter te zetten.

Als ik bij de software van de muis kijk kan ik wel de knoppen een bepaalde functie geven, maar ik zie nergens bijstaan om ze te gebruiken voor de volume regeling.
Wel F1, Zoom etc.....

Weet iemand of dit mogelijk is, en hoe ik dat dan kan instellen.

Alvast bedankt :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Er is vast wel een stukje software wat je kan helpen dit te doen. Lijkt me echt typisch iets voor Software Algemeen, waar ik dit topic vanuit Windows Operating Systems even een tikje naar toe geef :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kan je er scripts of apps aan hangen? Daar kan je dan wat mee.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-08 22:13
Dit lijkt mij ook wel wat. Ik zag eigenlijk meer aan een combinatie van knoppen te denken. Dus bijvoorbeeld de rechtermuisknop ingedurkt houden en scrollen voor het volumme.

• AMDathlonxp
F_J_K schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 16:34:
Kan je er scripts of apps aan hangen? Daar kan je dan wat mee.
Hoe bedoel je?

Ik snap dit niet helemaal 8)7

Verwijderd

Als je een script (vbscript ofzo) als 'action' aan die knop kunt hangen, dan kun je het volume dus met een scriptje regelen.

• AMDathlonxp
hoe kan ik dat doen? Bij de eigenschappen van de muis waar ik dus die knoppen een functie kan geven zie ik nergens iets van toevoegen ofzo staan

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Daarom vroeg ik ook of het kon :D

^^ Ik heb geen Sweex muis

Check evt. de handleiding, ook als het niet via een GUI kan, kan het misschien wel ergens anders.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• AMDathlonxp
Tja... Sweex he :P

Ik heb ff de handleding bekeken, maar heb niks gevonden daarover. Staat ook niet echt evel in de handleiding.
Klik hier om de handleiding te downloaden zodat je het zelf kunt zien :P

Maja, volgens mij lukt het dus niet. Of wel? O-)
Pagina: 1