Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Norton Systemworks] Systemworks in gebruikersaccount

Pagina: 1
Acties:

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 06:31
`Hoe kan ik systemworks in een gebruikersaccount volledige rechten geven, dus dat hij de virusdefinities update en dat verschillende wizzards gewoon doorlopen kunnen worden.

Op dit moment wil dat namelijk niet helemaal werken zoals het zou moeten. Het gaat hier duidelijk om een gebruikersaccoutn en niet om een admin account. Die is er wle aanwezig, maar is in verband met het friemelen door andere mensen alleen toegankelijk door de beheerder. Deze is bijna nooit aanwezig, kan wle remote maar dat wil ik per definitie niet al te vaak doen.

Ik wil dus systemworks gewoon volledige rechten in xp toekennen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je systemworks niet gewoon onder het NTAUTHORITY\SYSTEM-account laten draaien? Laatste keer toen ik het checkte deed Norton dit namelijk nog gewoon :)

Als je nou eens een scantask scheduled als administrator, worden dan wel alle bestanden gescand, ook als een andere restricted user ingelogd is?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• BSeB
Ik wil dus graag dat de betreffende gebruiker zelf over alle toepassingen de beschikking heeft.

• BSeB
Schopje

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Het enige wat er dan nog over zou blijven is de betreffende gebruiker meer rechten geven. ;) Kon je overigens niks met de tips die [rml]sanfranjake in "[ Norton Systemworks] Systemworks in gebr..."[/rml] gaf? Wat heb je verder nog allemaal uitgeprobeerd? Waar heb je op gezocht, wat vond je? Iets meer informatie zou dus welkom zijn. :)

Signature