Ongeveer 15 minuten geleden was ik nog lekker aan het computeren op mijn computertje, met de volgende specs.
A7v8X
Amd 2400+ XP
512 MB
40G HD
Toen kwam er een vriend van me die wilde m wel overkopen, maar omdat het een en ander omgebouwd moest worden heb ik m dus open geschroefd. Eventjes de videokaart eruit gehaald en weer erin gedaan. Andere HD en dergelijke.
Nu denk ik, KLAAR ff aanzetten en installeren en centjes vangen...
DUS NIET.......
Het rode lampje naast het AGP slot blijft rood branden. In de manual staat het volgende.
Ps. De videokaart die ik er in probeer te doen, heeft er altijd al ingezeten. Maar is wel gemod met een wannabe Zalman passieve koeling.
A7v8X
Amd 2400+ XP
512 MB
40G HD
Toen kwam er een vriend van me die wilde m wel overkopen, maar omdat het een en ander omgebouwd moest worden heb ik m dus open geschroefd. Eventjes de videokaart eruit gehaald en weer erin gedaan. Andere HD en dergelijke.
Nu denk ik, KLAAR ff aanzetten en installeren en centjes vangen...
DUS NIET.......
Het rode lampje naast het AGP slot blijft rood branden. In de manual staat het volgende.
Nou... Vrij logiesch dus dat ie niet opstart. Maar.... Zelfs met een andere AGP videokaart en een PCI kaart en zelfs ZONDER kaart gaat dat lampje branden. Dus nu is mijn vraag, wat kan het dan zijn? Hoe krijg ik dat lampje uit??? (Zonder er met een hamer op te slaan).AGP warning LED, Serving as a smart burn-out protecion for the mtherboard. This led lights up if you plug in any 3,3V AGP card into the AGP slot. When this led is lit, there is no way you can turn on the system power even if you press the power button.
Ps. De videokaart die ik er in probeer te doen, heeft er altijd al ingezeten. Maar is wel gemod met een wannabe Zalman passieve koeling.