Toon posts:

[Copperjet 816-2p] Intrusion Detection mogelijkheden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een nieuwe modem nl. de copperjet 816-2p. Nu zit daar een firewall in met intrusion detection. De handleiding zegt wel iets kort daar over, maar ik zoek eigenlijk uitgebreider info daarover.
Wat houden de verschillende waarden in bij de configuratie intrusion detection???
Wat houd precies een trigger in, met de firewall???

Ik heb me helemaal suf zitten zoeken naar info (Waarschijnlijk ben ik blind of zo 8) ),, maar ik kan niks vinden.

Weet iemand waar ik de info kan vinden?? Want Allied Data (fabrikant) weeet ook niks....

Een ander probleem wat ik heb is dat ik VoDSL heb, maar ik heb een echo in mijn lijn?? Nu wordt er naar gekeken door de provider, maar kan er iets verkeerd in mijn modem staan?

Groeten Iwan

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 13:51 ]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Kan je niet vinden. :P

Ik heb er dagen naar gezocht, maar ik heb het ook niet kunnen vinden. Het lijkt net of Allied data hier geen handleiding voor heeft gemaakt en dit ook niet van plan is om te doen.

Ik werk bij een isp en vanuit mijn werk heb ik ook allied data hierover gemailed, maar ik krijg er gewoon geen reactie op.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Titel edit :)
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:43:

Een ander probleem wat ik heb is dat ik VoDSL heb, maar ik heb een echo in mijn lijn?? Nu wordt er naar gekeken door de provider, maar kan er iets verkeerd in mijn modem staan?

Groeten Iwan
Echo in je lijn kan komen door een eventuele splitter die je VoDSL en KPN telefoonlijn samenvoegd, zodat je op 1 toestel bereikbaar bent via beide nummers. Probeer het eens als je je telefoon direct aansluit op het modem?

Verwijderd

Ik ben ook wel benieuwd. Ik heb er ook nog weinig tot niets over kunnen vinden.

Ik heb trouwens ook echo in mijn lijn gehad bij vodsl van Tweakdsl. Ze zijn toen de lijn gaan monitoren maar ze hebben geen vertraging oid kunnen vinden. Sindsdien is het trouwens ook niet of nauwelijks meer voorgekomen. Ik had toen mijn lijn al direct op het modem aangesloten (dus zonder splitter). Het lijkt wel alsof het een tijdje warm moet draaien. Verder ben ik redelijk tevreden over vodsl. Af en toe duurt het lang voordat de telefoon overgaat, en dat terwijl de persoon die belt hem al wel een paar keer over heeft horen gaan. En de nummerherkenning werkt niet met mijn duitse model Siemens s440.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eindelijk van Allied Data antwoord gekregen (Ik heb gewoon amerika gemaild...). Het blijkt dat de intrusion detection nog niet functioneerd. Over een eventuele update (firmware) waarmee het wel zou werken, staat nog niet in de planning.
Het systeem registreert namelijk helemaal niks. :? :?

Een nutteloze functie dus..........

Iwan