Sinds kort heb ik een nieuwe modem nl. de copperjet 816-2p. Nu zit daar een firewall in met intrusion detection. De handleiding zegt wel iets kort daar over, maar ik zoek eigenlijk uitgebreider info daarover.
Wat houden de verschillende waarden in bij de configuratie intrusion detection???
Wat houd precies een trigger in, met de firewall???
Ik heb me helemaal suf zitten zoeken naar info (Waarschijnlijk ben ik blind of zo
),, maar ik kan niks vinden.
Weet iemand waar ik de info kan vinden?? Want Allied Data (fabrikant) weeet ook niks....
Een ander probleem wat ik heb is dat ik VoDSL heb, maar ik heb een echo in mijn lijn?? Nu wordt er naar gekeken door de provider, maar kan er iets verkeerd in mijn modem staan?
Groeten Iwan
Wat houden de verschillende waarden in bij de configuratie intrusion detection???
Wat houd precies een trigger in, met de firewall???
Ik heb me helemaal suf zitten zoeken naar info (Waarschijnlijk ben ik blind of zo
Weet iemand waar ik de info kan vinden?? Want Allied Data (fabrikant) weeet ook niks....
Een ander probleem wat ik heb is dat ik VoDSL heb, maar ik heb een echo in mijn lijn?? Nu wordt er naar gekeken door de provider, maar kan er iets verkeerd in mijn modem staan?
Groeten Iwan
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 13:51 ]