Naar aanleiding van de volgende post en de posts die erop reageren:
Verwijderd in "En hoe ziet jouw desktop eruit? Deel 40"
Kan er dus in de TS en melding op een duidelijke manier gezegd worden of het wel of niet verplicht is je origineel te posten? En dat dan ook op een iets andere manier formuleren dan hierboven. De tekst die er nu staat kun je op twee manieren opvatten en heeft in principe dus helemaal geen nut.
Verwijderd in "En hoe ziet jouw desktop eruit? Deel 40"
Kan er misschien in de waarschuwing en TS duidelijk gemaakt worden of het verplicht is om de originelen te posten of niet? De waarschuwing onderaan de pagina legt de nadruk op "met":Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 01:38:
[...]
Het posten van originelen is een verzoek, geen eis. Daarbij post ik geen originelen van desktops die ik 100% zelf gemaakt heb, hoe hoog of laag je ook springt.
Daarbij ben ik nog met een kleine revisie van deze specifieke aangepaste desktop bezig, en zodra dát af is, post ik een origineel.
En denk trouwens niet dat ik dit topic elke dag lees, dus je verzoek elke 24 uur herhalen sorteert bijster weinig effect. Ik doe het zoals ID software het doet: When it's done, it's done.
In dit geval HlpDsk, maar kon ook iedere andere user geweest zijn, houdt vol dat dit niet verplichtend is omdat er "graag" staat. Er staat echter ook "met" en daar ligt volgens mij de klemtoon op. Hij staat natuurlijk in zijn recht als hij zegt dat hij eigen werk niet post, het is immers van hem.Waarschuwing:
Graag je desktop posten met originelen (van je wallpapers, skins, etc.) zodat mensen die je desktop mooi vinden die ook kunnen gebruiken.
Kan er dus in de TS en melding op een duidelijke manier gezegd worden of het wel of niet verplicht is je origineel te posten? En dat dan ook op een iets andere manier formuleren dan hierboven. De tekst die er nu staat kun je op twee manieren opvatten en heeft in principe dus helemaal geen nut.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.