Hallo,
Ik heb een nogal lastig probleem, ik genereer een stukje met artikelen (met ASP)
ik heb dan staan in HTML als output
Dit werkt perfect, maar ik moet deze gegevens ook versturen via POST.
normaal gesproken is het zo dat als je een input veld de zelfde naar geeft, en ze verstuurd, dat ze dan gescheiden door comma's aankomen. Dit moet ik ook als resultaat hebben, anders krijg ik de aangevinkje artikelen nooit in de database...
maarnu: een checkbox heeft (naar mijn weten) GEEN value eigenschap, alleen true/false.
Ik heb geprobeerd de gegevens te koppelen door bij de onlick een stukje te zetten waar ik een value toevoeg document.getElementById('eennaam').value += 'mijnvariabeleartikelnummer'; Maar goed, hij plakt het niet met een comma erbij en bovendien kan je als je em uitvinked niet meer wegkrijgen...
ik loop behoorlijk tegen die muur hier links, helpt iemand mij een deurtje?
Ik heb een nogal lastig probleem, ik genereer een stukje met artikelen (met ASP)
ik heb dan staan in HTML als output
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <tr id="tablerow1" style="background-color:#FFFFFF;" bgcolor="#FFFFFF">
<td width="45">
<p>A2541</p>
</td>
<td width="335">
<p>Fuji 14301 DG60M DDS-cartridge 4mm./60m. 1.3Gb. DG60M</p>
</td>
<td width="100">
<p>2.8</p>
</td>
<td id="tablerow1" style="background-color:#FFFFFF;" bgcolor="#FFFFFF">
<input type="checkbox" name="selart" onclick="javascript: document.getElementById('allarts').value+=',A2541';if(this.checked==true){document.getElementById('tablerow1').style.backgroundColor='#EFEFEF';}else{document.getElementById('tablerow1').style.backgroundColor='#FFFFFF';}">
</td>
</tr> |
Dit werkt perfect, maar ik moet deze gegevens ook versturen via POST.
normaal gesproken is het zo dat als je een input veld de zelfde naar geeft, en ze verstuurd, dat ze dan gescheiden door comma's aankomen. Dit moet ik ook als resultaat hebben, anders krijg ik de aangevinkje artikelen nooit in de database...
maarnu: een checkbox heeft (naar mijn weten) GEEN value eigenschap, alleen true/false.
Ik heb geprobeerd de gegevens te koppelen door bij de onlick een stukje te zetten waar ik een value toevoeg document.getElementById('eennaam').value += 'mijnvariabeleartikelnummer'; Maar goed, hij plakt het niet met een comma erbij en bovendien kan je als je em uitvinked niet meer wegkrijgen...