Toon posts:

[XP] kom er niet meer in!! HELP!!

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn computer. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Ik zette hem gisteravond uit en vanmorgen wou ik hem weer aan zetten. Hij start wel gewoon op maar zodra ik op mijn gebruikersnaam klik en dan mijn wachtwoord invoer en op enter duw dan probeert hij ook in te loggen. Hij zegt dan instellingen worden geladen en dan poef komt er een melding: Windows productactivering. Als gevolg van een probleem kan windows de licentie voor deze computer niet nauwkeurig controleren. Foutcode: 0x80070002
Als ik dan op OK duw logt de pc mij meteen weer uit en kom ik terug bij het scherm waar ik de verschillende gebruikersnamen zie. Ik kom er dus niet meer in. Hoe fix ik dit probleem. Wil niet mijn harde schijf formatteren. Staat zeer belangrijke informatie op.

Alvast bedankt.

Ik heb trouwens SP2 enzo allemaal geinstalleerd

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
We hebben in de faq een paar opties: Windows Operated Systems - FAQ :)

Verder komt HELP!! in de titel een beetje schreeuwerig over.

We vinden het hier erg belangrijk om te weten wat je allemaal al hebt geprobeerd. Heb je XP al binnen 30 dagen na installatie geactiveerd, heb je de foutmelding al eens ingetikt op Google? Wat kwam daar uit en welke oplossingen werkten niet?

Lees daarover onze Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.