We are all accidents waiting to happen
RA7 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:33:
Eentje van iriver of eentje van ipod????
En hoe moeten wij nou weten wat jij moet nemen? Die beslissing zal je toch echt zelf moeten nemen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
misschien een nieuwe zen touch die het wel doet?RA7 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:33:
Hallo luitjes, ik heb sinds vorige week een Creative Zen Touch 20Gb.
maar die wil ik terug brengen omdat ie iedere keer vastloopt. (ja kheb nieuwe firmware geprobeerd, maar dat maakt het alleen maar erger)
Maar goed, waar zal ik hem voor inruilen?
Eentje van iriver of eentje van ipod????
Verwijderd
inderdaad, laat eerst eens weten wat je eisen zijn voor zo'n speler. gewoon wat uitgebreider. en doe zelf ook eens wat onderzoek door op google naar reviews te zoeken van het apparaat dat jou wel wat lijkt. succesEn hoe moeten wij nou weten wat jij moet nemen? Die beslissing zal je toch echt zelf moeten nemen.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 12:38 ]
Ik wilde alleen weten of sommige misschien nog andere merken weten...(sowwy was misschien een beetje vaag)
We are all accidents waiting to happen
iPod is geen merk. Het blijkt wel hoe goed je je zoekwerk hebt gedaan...RA7 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:37:
en daar kwam uit Ipod of Iriver zijn de beste merken....
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Verwijderd
En het blijkt wel hoe weinig jij van marketing snapt.Exirion schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:38:
[...]
iPod is geen merk. Het blijkt wel hoe goed je je zoekwerk hebt gedaan...
mar die M3 is ook leuk, echter over maandje ofzo is de M5 er..
[ Voor 3% gewijzigd door Jazco2nd op 29-01-2005 13:43 ]
Het hoort bij m'n werk, dank je. Maar jij vindt het ook snugger als mensen zeggen dat ze een PC van Pentium moeten hebben?Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:39:
En het blijkt wel hoe weinig jij van marketing snapt.
Verwijderd
Moet ik toegeven is af en toe irritant inderdaad.Exirion schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:57:
[...]
Het hoort bij m'n werk, dank je. Maar jij vindt het ook snugger als mensen zeggen dat ze een PC van Pentium moeten hebben?
Ik heb ook een AMD Athlon Pentium 4 XP 3200+GHz 64 bit
Met een ATI GeForce Radeon FX 5950Ultra XT.
Maar als een speler het in de eerste week al niet goed doet, dan ruil je hem toch om voor een nieuwe? Want je mag van een dergelijk duur apparaat gewoon verwachten dat hij het zonder problemen doet. Je hebt dus gewoon recht op een nieuwe, die het wel goed doet. Want blijkbaar is er met jouw exemplaar gewoon iets mis.
[ Voor 1% gewijzigd door NrG_82 op 29-01-2005 14:04 . Reden: typo ]
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Alleen een slotje dus...
[ Voor 25% gewijzigd door Canaria op 29-01-2005 14:31 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
![]()