Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben aan mijn 3e H340 toe in een. Iedere keer gaat de schijf van spanning na luisteren van MP3 na plm. 2 uur. Is nu onder verschillende omstandigheden gebeurt. Heb nieuwe gehad, echter ditmaal is het erger, want ik heb foto's en films erop staan van mijn rondreis naar Brazilie en tevens van andere leden van de groep, dus maak geen vrienden als ik dit niet kan laten herstellen.
Wie heeft ook al eens met dit euvel te maken gehad? Kan het zijn dat je alleen de originele hoofdtelefoon kan gebruiken?

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Wat is nu eigenlijk je probleem? Dat is mij namelijk volledig onduidelijk na het lezen van je bericht.
Je kunt je vraag trouwens gewoon stellen in het [MP/Ogg] iRiver H3x0 serie-topic.

Als je speler uit gaat na 2 uur spelen (wat er geloof ik staat) zet je hem toch gewoon weer aan? Het ligt iig niet aan je oordoppen, bijna niemand gebruikt de meegeleverde doppen namelijk.. Maar je moet echt even wat aan je formulering doen, want zo kunnen we je echt niet helpen.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Deze vraag mag je in [rml][ MP3/Ogg] iRiver H-3x0 serie[/rml] stellen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.