ik heb overal gezocht maar iedereen heeft het er over dat de multiplier gelocked is.... bij niet zover ik weet. ik heb een Asrock K7S8XE en in de handleiding staat dat je dmv verschillende "jumper-codes" je multiplier kan veranderen. nou heb ik er geen extra jumpers bij en zonder jumpers staat ie op normale snelheid. ik heb hiervoor 5jumpers nodig van ieder 2-pins. weet iemand waar ik die kan halen, want volgens mij niet in een normale pc zaak.
Nog een topic 
Misschien dat je dat eens moet vragen in je oude topic over Voltages?
Leek mij compleet onzinnig om zoveel topics erover te openen.
Misschien dat je Google eens moet raadplegen, want dit is cker wel te vinden denk ik zo
Misschien dat je dat eens moet vragen in je oude topic over Voltages?
Leek mij compleet onzinnig om zoveel topics erover te openen.
Misschien dat je Google eens moet raadplegen, want dit is cker wel te vinden denk ik zo
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
neecrimby schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 10:38:
kan ik topics verwijderen?
maar het kan handig zijn als je dit 'ns doorleest...
[ Voor 30% gewijzigd door b..RAM op 29-01-2005 10:43 ]
jammer want deze is die ik wil houden en wilde ik die andere weg doen.
jumpers haal je van oude PCB's of gewoon bij de (technische dienst van een) pczaak vragen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
pcb's wat zijn dat?? sorry maar weet nog niet veel van die dingen af
Verwijderd
Je kan jumpers van onder andere oude mobo's, hard disk etc. halen, maar als je niet zoveel ervan weet lijkt het me ook niet verstandig om te gaan OCen eerst maar verder in verdiepen en genoeg info verzamelen voordat je begint
(Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)
(Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 11:30 ]
ik weet wel wat van oc maar ik bedoel die jumpers, de afkortingen enzo weet ik nog niet echt
daar heb je google voorcrimby schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:33:
ik weet wel wat van oc maar ik bedoel die jumpers, de afkortingen enzo weet ik nog niet echt
aangezien jij in Nijmegen woont kun je het beste gewoon even Technica binnen lopen of Orbit... de meer "commerciele" pc-winkels hebben dit denk ik niet zo liggen... en probeer niet voor elk probleem dat je hebt een nieuw topic te openen
BramBoterham
ben ik al van plan... heb dat ook al geschreven.
mp lockcrimby schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:11:
heb ik de jumpers er eindelijk op, doet ie het nog niet ik wilde hm op 12.5 zetten ipv 11.5 maar hij blijft op 11.5 weet iemand hoe dit kan
en er is een edit knop
kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/
Ehm, zou ie misschien gelocked zijn, en dus de jumper instellingen negeren/iedereen heeft het er over dat de multiplier gelocked is
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Verwijderd
Dan denk ik toch dat je mp gelocked is alleen hoe kom je erbij dat deze niet gelokt was volgens jou?crimby schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:11:
heb ik de jumpers er eindelijk op, doet ie het nog niet ik wilde hm op 12.5 zetten ipv 11.5 maar hij blijft op 11.5 weet iemand hoe dit kan
misschien wat meer info over je cpu dus:
wat voor core heeft je cpu, welke stepping en week etc.
De multiplier van jouw CPU is waarschijnlijk gewoon gelocked. Dit is toch wel te vinden in de FAQ van dit mooie subforum
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()