Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Hier idd ook ff downc70070540 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 09:52:
Klopt het dat ik niet op www.tweakers.net kan komen? got.tweakers.net lukt wel gewoon.
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik heb trouwens even op got gezocht voor onderhoud voordat ik deze post plaatste, maar ik kon het niet vinden die aankondiging. Klopt dat ook of zoek ik verkeerd?Het was toch aangekondigd dat het server-park onder handen genomen ging worden, waarbij enige downtijd niet uit te sluiten is?
[ Voor 86% gewijzigd door Gé Brander op 29-01-2005 09:56 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
GoT wordt toch niet geraakt?c70070540 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 09:54:
ok, dan zoek ik niet verder lokaal, en wacht rustig af.
[...]
Ik heb trouwens even op got gezocht voor onderhoud voordat ik deze post plaatste, maar ik kon het niet vinden die aankondiging. Klopt dat ook of zoek ik verkeerd?
Er staat met echt iets bij dat het min-of-meer aangekondigd was, of heb ik dat nou op FoK gelezen ...Microkid schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 09:55:
Is reeds bekend, de admins gaan er mee aan de slag. Even geduld aub. Op zaterdagochtend iemand uit bed bellen is nooit leuk
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Got wordt niet geraakt nee bij onderhoud aan www.tweakers.net.pven schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 10:03:
[...]
GoT wordt toch niet geraakt?
[...]
Er staat met echt iets bij dat het min-of-meer aangekondigd was, of heb ik dat nou op FoK gelezen ...
Maar het zou handig zijn als ik dat daar na zou kunnen lezen als dat het geval zou zijn.
Is dat normaal wel zo?
Geen onderhoud wat geplanned was i.i.g., maar de fp doet het weer
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()