onzin

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Hatsjikidee (komt toch uit sesamstraat ? ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Bummer, Jaymz en ik waar tegelijk :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Hatsjikidee komt volgens mij van de Fabeltjeskrant. Die vos (Lowieke?) riep dat telkens icm een valse grijns -> >:).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Tuurlijk. |:( 't is voor Jaymz alweer een tijdje geleden. (en 't is weekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is daar nou verkeerd aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Niet zoveel 'verkeerd' aan, dus issie wel 1 punt waard. Voor +3 inzichtvol moet er wel wat meer hout gesneden worden.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
AHUM! DIT IS ECHT EEN TROLL VAN HET MEEST ZUIVERE WATER!

Uit de FAQ:
The content of a "troll" posting generally falls into several areas. It may consist of an apparently foolish contradiction of common knowledge
Dit is nogal een zeldzame vorm van een troll, dus je denkt er niet zo snel aan, maar deze post van stefan is echt een perfect voorbeeld ervan.
dan kan het wel eens voorkomen dat er teveel gaps komen en het zooitje niet meer op de cd past
Totale onzin! Die gaatjes zijn verschrikkelijk klein! Je raakt echt geen capaciteit van je CD kwijt als er zelfs een paar duizend gaatjes op zouden staan.
Jij denkt zeker dat elke gap een aantal kilobytes kost ofzo.

Iedereen zou intussen toch mogen weten dat die gaatjes geen enkel merkbaar effect hebben.
Als je dat niet weet mag je natuurlijk best vragen: "Zorgen die gaps er niet voor dat je minder capaciteit op je CD overhoudt?"
Maar stefan brengt het echt als een stelling:
dan kan het wel eens voorkomen dat er teveel gaps komen en het zooitje niet meer op de cd past
Alsof je het zelf al meegemaakt hebt.
Dit is pure misleiding en dus een echte troll. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Vraag 2: zou het ook als misleiding bedoeld zijn. Ik denk eerder aan onwetenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dat neemt niet weg dat het een troll is. Zoals ik al zei had hij het in geval van onwetendheid maar in vragende vorm moeten doen "verlies ik door de gaten geen capaciteit?".

Als je het zo post denken mensen dat het echt waar is, en dat is dus erg kwalijk.
En dan nog hoeft dat niet expres zo bedoeld te zijn, maar wat dan nog. Moeten wij iedereen die een troll plaatst gaan vragen of hij het wel echt zo bedoelde? Het is gewoon je eigen verantwoordelijkheid om geen trolls te plaatsen. En als je het toch doet en je leest mijn fantastische uitleg hier dan accepteer je het misschien en leer je er nog wat van.
Pagina: 1