Toon posts:

[jv16 powertools] sluit zichzelf af *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik JV16 powertools probeer op te starten dan zie ik in een flits het scherm maar daarna is het weer verdwenen.

Het lijkt wel of hij op de achtergrond blijft lopen, want soms zie ik hem nog wel in de taakbeheer lopen.

Hetzelfde probleem had ik met regcleaner, het oude broertje van JV16 powertools.

Zou dit kunnen liggen aan de programmeertaal waarin het geschreven is, of ligt het ergens anders aan.

Ik draai winXPpro

Verwijderd

Welke versie heb je?

Ik heb de laatste gratis versie.
Als ik ergens problemen mee heb, doe ik een unstal en zet jv16 er weer opnieuw op.

Lucia

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 01:04:
Welke versie heb je?

Ik heb de laatste gratis versie.
Als ik ergens problemen mee heb, doe ik een unstal en zet jv16 er weer opnieuw op.

Lucia
Dat dacht ik ook te kunnen doen, maar dat werkt niet, ik houdt hetzelfde probleem.
Ik heb by the way de laatste versie net gedownd en die zorgt voor het probleem.
Maar het is wel raar, want bij een oudere versie (regcleaner) had hij hetzelfde probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Heb het al, ik heb windoctor van norton, spybot, adaware, regclean en easyclean er overheen gehaald, en daarna deed hij het!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
jv16 powertools als product verdwijnt niet, dus ik pas de topictitel "pour le search" even aan ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)